פשע שנאה בבית כנסת

מזוזות קרועות ומגואלות בדם בצורת צלב • מחריד

שלושה צעירים חילונים בני 17 תושבי רעננה נעצרו בחשד לביצוע פשע שנאה בבית הכנסת "אחוות רעים" בעיר • השלושה חשודים כי השחיתו מזוזות והדביקו את הקלפים הקרועים כשהם מגואלים בדם על דלתות בית הכנסת עם דבק בצורת צלב נוצרי וצלב קרס • מפקד המשטרה: "מעשים חמורים" • תיעוד (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

תיעוד מחריד: שלושה צעירים חילונים נעצרו בחשד כי ביצעו פשע שנאה בבית כנסת ברעננה כשהשחיתו מזוזות והדביקו אותם בצורת צלב נוצרי.

האירוע התרחש ביום שישי בשבוע שעבר, כאשר גבאי בית הכנסת "אחוות רעים" ברחוב הסייפן ברעננה דיווח למשטרה כי מצא קלפים קרועים של מזוזה מגואלים בדם ומודבקים על דלתות בית הכנסת עם דבק בצורת צלב נוצרי וצלב קרס.

חוקרים ושוטרים שהוזעקו לזירה החלו לאסוף ממצאים מהזירה בכדי לעלות על עקבות החשודים במעשה המביש.

בשעת איסוף ממצאי הזירה בידי שוטרי תחנת כפר סבא וחוקרי זירת עבירה של מרחב שרון, ניגשו אליהם דיירי בניין סמוך ודיווחו כי מסף דלתותיהם נתלשו כעשר מזוזות.

בעקבות צירוף המקרים הוחלט לפתוח בחקירה במחלק הנוער של משטרת מרחב שרון. במהלך החקירה על שמו של חשוד בן 17 המתגורר ברעננה והוא נעצר לחקירה.

במהלך החקירה עלו שמותיהם של שניים נוספים בני 17 תושבי העיר רעננה, המשטרה מיהרה לעצור גם אותם בחשד כי היו שותפים לביצוע המעשים החמורים.

בהתייחס לאירוע אמר מפקד תחנת כפר סבא, סגן-ניצב פרץ רצון, כי "מדובר במעשים חמורים של פגיעה בסמלי דת ונעשה מאמץ חקירתי רב על מנת לאתר ולעצור את המבצעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר