סערה בישיבת גור בערד: בחור הצית את חדרו של המשגיח

בחור מישיבת "לב שמחה" של חסידות גור בערד נעצר במוצאי שבת בחשד כי הצית את חדרו של המשגיח בישיבה בעקבות סכסוך ביניהם. הבחור הודה בחשדות (חסידים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

סערה בישיבת גור בערד: לפני למעלה משבוע הוצת באישון ליל חדרו של משגיח ישיבת 'לב שמחה' של חסידות גור בעיר זאת לאחר עימות שנוצר בינו לבין מספר תלמידים.

בימים האחרונים נפתחה חקירת משטרה בעניין במטרה לעלות על זהות מבצעי הפשע כאשר כבר בתחילה התברר לחוקרי המשטרה כי מדובר בהצתה מכוונת.

ואכן במוצאי שבת עצרה המשטרה את אחד מתלמידי הישיבה, בחור בן 20 תושב אשדוד, בעת ששהה בבית הוריו, בחשד שהוא זה העומד מאחורי המעשה החמור.

לפי חשד המשטרה, הבחור שרף את חדרו של המשגיח בערב בו נסעו כל תלמידי הישיבה לחתונה במרכז הארץ.

בחקירתו קשר עצמו הבחור למיוחס לו והיום בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראייתית הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

היום בשעות הצהריים הובא החשוד בפני שופט בבית המשפט בבאר שבע שהאריך את מעצרו.

תלמידי הישיבה ההמומים שרויים בהלם כבד ומסרבים לעכל את המעשה הנורא ואת העובדה שאחד מהבחורים הינו החשוד העיקרי בשריפת חדרו של המשגיח.

במשטרה אומרים כי "מהחקירה עלה שהתלמיד הצית את חדרו של המשגיח על רקע סכסוך שהתגלע בן השניים ובחר ביום בו העובדים והתלמידים נסעו לחתונה ואף אחד לא שהה בישיבה ואז נכנס לחדרו והצית אותו".

מפקד תחנת ערד סנ"צ דוד שריקי ציין כי מדובר באירוע חמור בו בחר לו תלמיד הישיבה לפגוע באדם עמו היה לו סכסוך ורק במקרה לא נגרם נזק כבד יותר למקום ולא הייתה פגיעה בנפש. עוד הוא ציין כי המשטרה פתחה בחקירה שהביאה למעצרו של החשוד אשר קשר עצמו למיוחס לו במהלך חקירתו והיום לאחר ביסוס התשתית הראייתית הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר