נתניהו בתרגיל פיקוד העורף: "האתגרים כל הזמן נערמים סביבנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בפיקוד העורף במסגרת תרגיל "נקודת מפנה" ואמר כי "האתגרים נערמים סביבנו, בין השאר על ידי טילים ורקטות שרובן מסופקות ע"י איראן" (צבא)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו, יעלון והרמטכ"ל, היום (צילום וידאו: איתי בית-און, לע"מ; סאונד: ניר שרף, לע"מ; תמונה: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בצהריים (שלישי) בפיקוד העורף במסגרת תרגיל "נקודת מפנה" ואמר: "כמו כל אזרחי ישראל אני משתתף בתרגיל, כולל היום עם שמיעת האזעקה".

לדברי נתניהו: "אנחנו פועלים בקשת רחבה מאוד ומתרשמים בהחלט מהשיפורים. יש כאן עבודה מאוד שיטתית ואינטנסיבית להגן על העורף הישראלי. אנחנו עושים את זה כבר כמה שנים, זה בא לידי ביטוי ב"צוק איתן" בהגנה הטובה מאוד, אבל האתגרים כל הזמן נערמים סביבנו, בין השאר על ידי טילים ורקטות שרובן ככולן מסופקות על ידי איראן".

"כשמדובר בביטחון ישראל אני סומך קודם כל על עצמנו והראיה לכך היא ההסכם שמתגבש בין המעצמות לאיראן, שגם סולל את דרכה של איראן להרבה פצצות אטום, וגם מזרים מיליארדים רבים לקופות של איראן", הוסיף ראש הממשלה.

נתניהו המשיך ואמר כי "באמצעות הכסף הזה היא תוכל להמשיך ולחמש את האויבים שלנו בנשק תלול מסלול ונשק אחר, וגם תחמש את מכונת המלחמה והטרור שלה, שפועלת נגדנו ונגד המזרח התיכון, והיא מסוכנת פי כמה ממכונת הטרור של דאע"ש, אף על פי שגם היא מסוכנת מאוד. לכן אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לדאוג לביטחון ישראל, נמשיך להגן על העורף ונמשיך להגן על אזרחי ישראל, כפי שאנחנו עושים בתרגיל הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר