צפו: ח"כ שרון גל נטש את הראיון בזעם וקרא למראיינת "עוכרת ישראל"

ח"כ שרון גל ("ישראל ביתנו") נטש בזעם ראיון בערוץ הכנסת וקרא למגישת התכנית "אולפן פתוח" אורית לביא נשיאל "צבועה" ו"עוכרת ישראל". צפו בעימות הסוער (ברנז'ה, אנשים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

חבר הכנסת שרון גל מ"ישראל ביתנו" הגיע לראיון בשידור חי בתכנית "אולפן פתוח" בערוץ הכנסת ונכנס לעימות חריף עם המגישה, אורית לביא נשיאל. במהלך העימות כינה גל את המגישה "צבועה" ו"עוכרת ישראל", עד שבשלב מסוים הוא פשוט נטש בזעם את האולפן.

העימות החל לאחר שגל הזכיר את חברת הכנסת חנין זועבי ואת השתתפותה במשט הטורקי. בשלב זה נכנסו לדבריו חבר הכנסת עיסאווי פריג' ממרצ והמגישה אורית לביא נשיאל. ח"כ גל טען כי זועבי עלתה על "משט טרור" כאשר נשיאל ופריג' טענו כי מדובר בשקר.

בשלב זה החלו הטונים לעלות, כאשר גל טוען מצידו כי המגישה תוקפת אותו בכל פעם שהוא מגיע להתראיין בתכנית. גל כינה אותה "צבועה", נטש בזעם את האולפן, בשידור חי, ואף קינח לסיום בקריאה לעבר המגישה "עוכרת ישראל".

העימות הקודם של ח"כ שרון גל במליאת הכנסת (ערוץ הכנסת)

כזכור, רק לפני מספר שבועות הוצא גל ממליאת הכנסת לאחר שזעק לעבר חברי הכנסת של מרצ "חבורת משת"פים", זאת לאחר שהקריאו עדויות של חיילים שפרסם ארגון "שוברים שתיקה".

בעקבות הקראת העדויות החלה מהומה בכנסת וגל החל לתקוף את חברי הכנסת של מרצ. גל החל לצעוק לעברי הח"כים מהשמאל כי הם "משת"פים" ואלו השיבו לו כי הוא "גזען". לאחר שגל המשיך לתקוף את הח"כים, למרות בקשות יו"ר הכנסת לחדול מכך, הוא הוצא מהמליאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר