גדי ירקוני - נפצע במלחמה ונבחר כראש מועצת אשכול

גדי ירקוני, רכז משק בקיבוץ נירים שנפצע אנושות ואיבד את שתי רגליו עם תום מבצע "צוק איתן" ברצועת עזה, ניצח בבחירות לראשות מועצת אשכול כשקיבל 51% מהקולות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גדי ירקוני (צילום: מתוך ynet)

גדי ירקוני, רכז משק בקיבוץ נירים שנפצע אנושות ואיבד את שתי רגליו רגע לפני תום מבצע "צוק איתן" ברצועת עזה, ניצח בבחירות לראשות מועצת אשכול.

ירקוני זכה ב-51% מהקולות, וניצח את אורי נעמתי שקיבל 44% ואת רן גויטע שקיבל 9% בלבד.

עם היוודע דבר נצחונו אמר ירקוני: "גמרתי מסע של שלושה חודשים מאז החלטתי לרוץ לראשות מועצת אשכול, אני מאוד שמח שגם את המשימה הזאת סיימתי בהצלחה ואני יכול להתחיל עכשיו את המסע האמיתי שהוא הצעדת מועצת אשכול קדימה בנחישות, בדבקות ובאהבה לכל התושבים".

הוא הוסיף כי "יישובי אשכול הם מרכז של עשייה, פיתוח וקהילה רחבה ומגוונת. אני גאה להנהיג את האזור המאתגר והמיוחד הזה ואת התושבים הראויים לכל תמיכה על נחישותם בהתיישבות בגבולות ישראל ועל הדבקות בעשייה החקלאית גם בתקופות ביטחוניות קשות".

ירקוני נפצע בשעות האחרונות למבצע "צוק איתן", כאשר חמאס שיגר עשרות פצצות מרגמה לעבר יישובי עוטף עזה כדי לסיים את הלחימה בהישג מבחינתו, ירקוני וחבריו יצאו לתקן עמוד חשמל שנפגע ומטח פצמ"רים הפתיע אותם כשהם היו חשופים לגמרי.

בעקבות המטח, ירקוני נפצע באורח קשה ואיבד את שתי רגליו. הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, ובחודשים האחרונים שהה בביתו ומחלים.

בתקופה האחרונה ניהל קמפיין בחירות אינטנסיבי בקרב תושבי המועצה. בשיחות עם התושבים נהג לומר כי הפציעה לא תשפיע על תפקודו כראש מועצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר