ראש העיר הנבחר של ערד מדבר

ככה מתנצלים? בן חמו: לא אאפשר כעת בנייה לחרדים

ראש עיריית ערד הנבחר ניסן בן חמו, מתנצל על ההסתה נגד תושבי העיר החרדים בקמפיין הבחירות שלו, אולם מצהיר כי לא יאפשר כעת בנייה עבור המגזר החרדי - בכדי לא להחליש את העיר: "ביום שיגדירו לי בהחלטה שאני צריך לבנות יחידות דיור שיחלישו את העיר עוד יותר - לא אסכים, ולא משנה מי זה" (כיכר TV)

(תמונה ראשית: Talucho/Flash90)

אמש (שלישי) ניצח ניסן בן חמו את הבחירות בערד ונבחר לראשות העיר, זאת לאחר קמפיין שכלל חוברת הסתה נגד הציבור החרדי בעיר. בראיון שהעניק הצהריים לכתבנו צביקה גרוניך, הוא אמנם מביע התנצלות, אך מוסיף ואומר כי לא יאפשר בנייה לחרדים כרגע - וכן לאוכלוסיות מוחלשות אחרות.

עוד בנושא:

לדבריו: "זה כמו שאני לא ארצה שיהיה פה דיור למעוטי יכולת, אנחנו מתמודדים עם מצב כלכלי מאוד קשה, אני ללא קשר למוצאו, או מהיכן שמגיע הציבור - לא ארצה שתמשיך להגיע לפה אוכלוסיה חלשה, בשלב הזה".

ערד (תמונה: מרים אלסטר, פלאש 90)

עם זאת בן חמו אמר כי "ברגע שנעלה על דרך המלך אני אקבל את כולם. ביום שיגדירו לי בהחלטה שאני צריך לבנות יחידות דיור שיחלישו את העיר עוד יותר אני לא אסכים, ולא משנה מי זה".

לפיד חוגג את ניצחון בן חמו בערד, הצהריים (צילום: Talucho/Flash90)

"הבעייה המוניציפלית שלנו - שיש ציבור מסוים שיוצא להצבעה כמקשה אחת בהוראת רב, בעוד ציבור אחר שמהווה רוב מוחלט בעיר לא יוצא להצביע בגלל אדישות. אז כן, אני רוצה להעביר מסר. לא פגעתי לא העלבתי. אם מישהו נפגע אני מתנצל, לא הייתה כל כוונה להעליב או לפגוע בציבור כזה או אחר".

עוד ב"כיכר TV":

• בשבועות האחרונים, שבה לכותרות המחלוקת בין חסידות בעלזא למחנובקא, כתבנו ישראל כהן חוזר לשורשי הסכסוך שהחל לפני 22 שנה ומסביר איך הכל התחיל, ומה צפוי בהמשך.

• הבוקר נפתח שלב העדויות במשפט הרצח של הנער מוחמד אבו חדיר, על דוכן העדים התייצבו שני הקטינים החרדים החשודים בפרשה, והביעו צער על מעשיהם, "אני מזועזע, קשה לי להאמין שהשתתפתי בזה", אמר אחד מהם. אביו של מוחמד, התפרץ לעבר הנאשמים וקרא להם "שקרנים".

החשודים ברצח מובאים לבית המשפט (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

• ולסיום, הקנדי קאטאלין אלכסנדרו דורו, שבר שיא גינס בריחוף, כשחצה נהר כשהוא רכוב על גבי רחפן המופעל בעזרת הרגלים, בגינס אומנם ביקשו רק ריחוף לאורך 50 מטר, אבל דורו החליט ללכת עם זה עד הסוף וריחף לאורך של כ-275 מטר.

•תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד בהיר ותחול עליה קלה בטמפרטרות, מחר הטמפרטורות ירדו מעט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר