חברי עקיבא שחר ז"ל: "אנחנו שבורים, היה אח וחבר עבורנו"

תלמידי ישיבת קנייני התורה, בה למד הבחור עקיבא שחר ז"ל שטבע אמש בחוף הנפרד באשדוד, מתקשים לעכל את הבשורה המרה: "הוא נתן דוגמה מהי התמדה"" (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הטביעה (צילום: דוברות מד"א)

חבריו של עקיבא שחר, בן 17, תלמידי ישיבת 'קנייני התורה' ותושב תל ציון, שטבע למוות אמש בחוף הנפרד באשדוד, עדיין מתקשים לעכל את הבשורה המרה.

המנוח יצא עם חבריו לטיול מאורגן, בו השתתף גם עם אחיו הקטן שלומד אף הוא באותה ישיבה ובזמן התרחשות האירוע שהה בחוף ולמרבה הצער ראה את אחיו ברגעיו האחרונים.

בסמוך לחצות הלילה, ליוו עשרות בני אדם את שחר בדרכו האחרונה מבית המדרש 'בני תורה' ברחוב אהבת אמת 16 בתל ציון. הוא נקבר בבית העלמין בכוכב יעקב.

אברהם, מחבריו של עקיבא סיפר על תחושות חברי המנוח: "אנחנו עדיין לא מצליחים לעכל את מה שקרה. עכשיו עקיבא איננו איתנו ואנחנו שבורים. הוא היה חבר ואח עבורי ועבור שאר החברים בשכונה וגם בישיבה שלו".

"חברים שלו מהישיבה סיפרו לי שהוא היה לומד עם התלהבות. הוא משתדל שלא לפספס את סדרי הלימוד בישיבה ונתן דוגמה לכולם מהי התמדה", הוסיף.

אברהם מבקש לפנות אל בני הישיבות במסר: "אפשר לצאת לטיולים יחד ואפשר לכלול בהם גם מים אבל הגיע הזמן שננהג בזהירות רבה. זהו הטרגדיה השנייה בתוך שבוע וחצי וזה מאוד מצער. אנחנו חייבים לקחת את הנושא ברצינות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר