מאבק החרם: בפרטנר תוקפים את מנכ"ל אורנג'

בפרטנר תוקפים את מנכ"ל אורנג' העולמית סטפן רישאר, בעקבות דבריו כי הוא רוצה "לעזוב את ישראל". חיים סבן בעל השליטה בפרטנר אמר: "איומים לא ירתיעו אותי" (סלולר)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בעלי חברת פרטנר הגיב לדבריו של מנכ״ל חברת התקשורת אורנג' סטפן רישאר, במסיבת עיתונאים בקהיר כי היה רוצה לנתק את קשריו עם המפעילה הישראלית - אם היה יכול כבר מחר, אולם הדבר עלול לפגוע בחברה כלכלית והיא תיאלץ לשלם קנסות ענק באם תחליט על צעד שכזה.

חיים סבן, בעלי פרטנר ואחד מהעומדים בחזית מול תנועת החרם העולמית, הגיב לדברים ואמר: "אני גאה להיות בעל השליטה בחברת פרטנר, שהנה חברה בבעלות ישראלית, החוכרת את המותג אורנג'. איומים לא ירתיעו אותי, אמשיך לפעול בישראל ולהוביל את המאבק העולמי למען ישראל".

מנכ"ל פרטנר הפועלת בישראל, חיים רומנו, אמר בתגובה ל-ynet כי הוא חושש מפגיעה כפולה בחברה - הן מעצם האמירה והם מזעמו של הצרכן בישראל. "חשוב להדגיש כי חברת פרטנר אינה חברת בת של אורנג' ואינה בבעלות של חברת פראנס טלקום המחזיקה את מותג אורנג', אלא בבעלות סבן קפיטל. חברת פרטנר מחזיקה את מותג אורנג' עוד מ-1998, בזמן שהמותג היה בבעלות האצ'יסון ההונג קונגית".

"לחברת פרטנר הסכם זכויות שימוש במותג עם חברת פראנס טלקום, הסכם שחודש רק לאחרונה והוא בתוקף 10 שנים. אנחנו מצרים על דבריו של מנכ"ל אורנג' צרפת, אם אכן הדברים נאמרו, ודוחים את הדברים מכל וכל. חברת אורנג' פועלת כדין ותמשיך לתת שירות לכל שכבות האוכלוסייה באשר הן", הוסיף.

סגנית שרת החוץ ציפי חוטובלי כתבה למנכ"ל אורנג' רישאר ודרשה ממנו "להבהיר את הנושא בהקדם האפשרי. אני מבקשת ממך להימנע מלקחת חלק בתעשיית השקרים המכוונת שפוגעת בישראל בצורה לא הוגנת ומצפה לתגובה שלך".

שר הכלכלה אריה דרעי הגיב אף הוא לדברים: ״אני מגנה מכל וכל את דברי מנכ"ל אורנג'. בדרך של חרמות לא יצליחו לכפות על ישראל שום דבר והדרך היא רק בהידברות ובמו"מ. אני מתכוון לפנות למנכ״ל פרנטר ולראשי החברה ולהציע להם כל סיוע כדי להתמודד עם כוונות החרם של אורנג' העולמית".

בדבריו המקומם והמסעיר בקהיר אמר רישאר: "אני הייתי מוכן לוותר על זה כבר מחר בבוקר, אבל אני רוצה להבטיח שאין סיכונים משפטיים העומדים בפני אורנג'. אני רוצה לסיים את זה, אבל אני לא רוצה לחשוף את אורנג' לרמה של סיכון וקנסות שיוכלו ממש להשפיע על החברה".

"צר לי לומר, אבל סכסוך עם שותף, כשיש לך עמדה משפטית אפסית בבתי המשפט בישראל, זה לא משהו שהייתי ממליץ עליו לחברה שלי. אני לא הולך לשלם מאות מיליוני אירו רק בגלל שאני לוקח סיכון, סיכון ענק, במונחי הקנסות שיהיה עלינו לשלם אם היינו נכנסים לתהליך האכזרי הזה״, הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר