בגלל תנאי המאסר: ג'ק טייטל פתח בשביתת רעב בכלא

ג'ק טייטל שהורשע ברצח פלסטינים ומרצה עונש של שני מאסרי עולם, פתח לפני יומיים בשביתת רעב זאת במחאה על תנאי מאסרו, ועל כך ששב"ס צמצם ביקורי משפחתו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אמיל סלאמן - פלאש90)

האסיר יעקב ג'ק טייטל, המרצה עונש של שני מאסרי עולם בכלא איילון, לאחר שהורשע ברצח שני פלסטינים ובניסיונות לרציחות נוספות, פתח לפני יומיים בשביתת רעב עקב תנאי מאסרו.

למקורביו הסביר, כי פתח בשביתה בעקבות החמרה בתנאי מאסרו, בעיקר בשל החלטת שב"ס לצמצם באופן משמעותי את שעות הביקורים של משפחתו ואת אופן הביקור.

"כל עוד שב"ס פגע בי שתקתי, אבל ברגע שהפגיעה באה על חשבון ילדי ואשתי לא אוכל לקבל זאת", אמר טייטל למקורביו לפני שהחל בשביתה.

לטייטל הצטרפו שני אסירים נוספים המזדהים עם מאבקו, השלושה אשר שובתים רעב כבר 48 שעות, נענשו ונשלחו לצינוק ללא ציודם האישי תוך שנשללת מהם הזכות לשיחות טלפון.

"אסירים אחרים מקבלים חופשות, כמי שמנוע חופשות הביקורים הם מרכז הקשר עם אשתו וחמשת ילדיו שהקטן בהם בן חודשיים, ופגיעה בסדרי הביקור הינה פגיעה אנושה בקשר עם ילדיו ואשתו", מסבירים מקורביו.

"מדוע לא ניתן לאפשר לו המשך ביקורים סדירים. זו התעללות לשמה". לדבריהם, "יעקב הסביר שפנה מספר פעמים לשב"ס וביקש כי לא יפגעו בביקורים ובקשותיו נדחו, ולכן הוא נאלץ לשבות רעב".

לפני כשנתיים טייטל שבת רעב מעל שבועיים ימים וזאת גם בעקבות פגיעה של שב"ס בקשר עם משפחתו, שביתה זו הסתיימה רק לאחר ששב"ס נענה לדרישתו.

דוברת שב"ס מאשרת שהודיע כי בכוונתו לשבות רעב. כנגד האסיר ינקטו צעדים משמעתיים ויהיה במעקב רפואי על פי הצורך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר