פיגוע הדקירה בחג השבועות

'ניסה לטשטש את הראיות'; המחבל נעצר ומעצרו הוארך

בליל חג השבועות נדקרו שני צעירים חרדים במזרח ירושלים בזמן שעשו את דרכם לתפילה בכותל המערבי • כעת הותר לפרסום כי המחבל נעצר בסיוע מצלמות אבטחה • המחבל נלט מהזירה תוך שהוא מנסה לטשטש ראיות - הוא התגלח והחליף בגדים כדי למנוע את זיהויו • המחבל: "רציתי לפגוע ביהודים" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כוחות הביטחון בעיר העתיקה, ארכיון (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

הותר לפרסום: בליל חג השבועות נדקרו שני צעירים חרדים במזרח ירושלים בזמן שעשו את דרכם לתפילה ברחבת הכותל המערבי, המשטרה התירה לפרסם כי המחבל החשוד במעשה נעצר.

המעצר יצא אל הדרך לאחר סריקת המצלמות שבוצעו על ידי שוטרי יחידת 'מבט 2000'. מפקד המשמרת ביחידה זיהה בסרטונים את החשוד, דיווח והכווין את הכוחות עד מעצרו של החשוד.

החשוד, ג'ון ק'אק'יש, בן 20, תושב העיר העתיקה שהחל לעבוד במאפיה, סיפר בחקירתו בשב"כ כי ביצע את הפיגוע מתוך רצון לפגוע ביהודים.

במשטרה אומרים כי מהחקירה עולה "שהחשוד נצפה במצלמות 'מבט 2000' כשהוא מתהלך ברחוב הבד הלוך - חזור במשך כמה דקות, משהבחין בקבוצת האברכים ההולכים לכיוון הכותל , נצמד אליהם, שלף את הסכין מכיסו , דקר שניים מהם ונמלט.

"תוך כדי מנוסתו זרק באחת הסמטאות את מעילו והסכין, אותה רכש יום קודם לכן באחד הדוכנים בשער שכם, וניסה לטשטש ראיות במטרה למנוע את מעצרו", מספרים במשטרה.

בכדי להקשות על החוקרים הוא התגלח והחליף בגדים בכדי שיהיה קשה לזהות אותו במצלמות האבטחה.

מפקד מחוז ירושלים ניצב משה (צ'יקו) אדרי שיבח את עבודת השוטרים ואמר: "המקצועיות של שוטרי מב"ט 2000 הובילה לזיהוי ולמעצר מיידי של החשוד בפיגוע, דבר שסייע רבות לחקירה המקצועית והנחושה של חוקרי ימ"ר ירושלים".

מעצרו של החשוד הוארך ע"י בית משפט השלום בירושלים עד לתאריך 8.6.15.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר