צבי זלבסקי ויצחק מאיר בדואט: "ליבי ובשרי"

צבי זלבסקי, אומן ותיק במוזיקה היהודית משיק בימים אלה את אלבומו העשירי - "והנה הבית מואר" במכיל 12 ניגונים • האזינו לשיר "ליבי ובשרי" אותו מבצע יחד עם יצחק מאיר (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
צבי זלבסקי (צילום: יח"צ)

צבי זלבסקי, אומן ותיק במוזיקה היהודית שחתום על להיטים רבים, כמו א-ל מסתתר, אורי וישעי ועוד וברזומה שלו נמצאים תשעה אלבומים משיק בימים אלה את אלבומו העשירי - "והנה הבית מואר".

האלבום החדש מכיל שנים-עשר ניגונים המהווים אסיף לחנים של השנתיים האחרונות. האלבום מכיל שירי משוררים (יונדב קפלון, זלדה, ש"י עגנון ואמיר גלבוע), שירים שכתב בעצמו וכמובן גם מילים מהמקורות.

העיבודים באלבום משותפים לכל הנגנים באלבום ונוצרו תוך כדי נגינה, וכוללים בין השאר את עמית יצחק, יהודה אשש וכמובן הבן של צבי, נתנאל זלבסקי שהוא לא רק מעבד, אלא גם שותף להפקת האלבום. האמנים המתארחים באלבום ומבצעים את השירים בקולם הם אילן דמרי, יצחק מאיר ואהרון דויטש – מוסיקאי צעיר ומוכשר.

אחד השירים המצמררים באלבום הוא הסנה בוער – שנכתב לזכר בניה שראל הי"ד, שנהרג במבצע צוק איתן בקיץ האחרון. "ההורים של בניה הם חברים טובים שלי", הוא מספר, "השתתפתי בלוויה לאורך כל הלילה בחברון ומההספדים הצטיירה דמות מופלאה של לוחם עז נפש, אבל עדין ורגיש ביחס לפקודיו, בעל חסד ומידות".

האזינו לשיר "ליבי ובשרי" אותו מבצע צבי יחד עם יצחק מאיר.

עטיפת האלבום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר