הרבנות הצבאית מפלה חרדים? צפו במבזק כיכר TV

סיכום חדשות היום: הותר לפרסום כי נעצר המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בליל שבועות. האם הרבנות הצבאית מפלה חרדים? וגם: התמנון שהסתתר באגוז קוקוס (מבזק כיכר TV)

(עריכה: כיכר השבת)

כותרות כיכר TV:

• המשטרה התירה היום לפרסם כי נעצר המחבל, ג'ון קאקיש שדקר בליל שבועות, את שני הצעירים החרדים, שעשו את דרכם לכותל המערבי. בחקירתו הודה שעשה זאת בכדי לפגוע ביהודים. עוד עלה מהחקירה כי לאחר הדקירה הוא נמלט והשליך את מעילו והסכין בכדי לטשטש ראיות.

• האם ברבנות הצבאית מפלים את החרדים? בעוד הצבא פועל לגייס יותר חרדים לשורותיו, מתברר כי דווקא ברבנות הצבאית, מעדיפים לקלוט חיילים דתים. בשיחה עם "כיכר השבת" אמר רב חייל האוויר לשעבר הרב רמי ראב"ד, כי התופעה בעייתית, לדבריו "לחרדי לא יהיה מה לחפש בצה"ל במידה ולא יהיו רבנים חרדים משום שהוא ירגיש שהוא לא רצוי בצבא".

• הסערה סביב דבריו של מנכ"ל אורנג' העולמית סטפן רישאר, שעודד את החרם על ישראל - נמשכת. מנכ"ל זכיינית אורנג' בישראל - פרטנר, אמר כי בחברה שוקלים שורת צעדים בהם התנתקות מאורנג' ותביעה נגד רישאר. במקביל עובדי החברה כיסו את לוגו אורנג' בדגל ישראל כאות מחאה.

• לסיום, גם לתמנון הזה היה חם במיוחד, והוא חיפש מחסה מקרני השמש הלוהטות. לשם כך הוא מצא פתרון מקורי. הוא גרר בעזרת זרעותיו קליפת אגוז קוקוס והתרווח בפנים להנאתו.

• תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד בהיר, ותחול ירידה בטמפרטורות, מחר הטמפרטורות ימשיכו לרדת, ובשבת צפויה עליה קלה בטמפרטורות.

קרדיטים: צבי בר - מוטי קמחי - YNET, הרקטות - רועי עידן YNET; אורגנ' - אלירן גפן ועידו ארז - YNET; הרבנות הצבאית, ערוץ היוטיוב של דובר צה"ל; התמנון - ערוץ היוטיוב Poussin Diver.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר