אלי ישי תוקף: "דרעי דיקטטור, הפך את ש"ס לשלוחה של צפון קוריאה"

"אסור לאנשים במפלגה לדבר, דרעי דיקטטור, החלטתי שאני לא נשאר לעבוד עם אדם כזה" כך מצוטט אלי ישי בהתייחסו ליו"ר ש"ס אריה דרעי. ש"ס בתגובה: טענות ממוחזרות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואלי ישי, בימים אחרים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לאחר שלא הצליח לעבור את אחוז החסימה ונשאר מחוץ לכנסת, בימים אלו עסוק אלי ישי בניסיון להחזיר את החובות שצבר במהלך הבחירות ומוערכים בלמעלה מ-10 מיליון שקלים. מאז הכישלון בבחירות, סרב ישי להתראיין, אך בציטוטים שמובאים בשמו בכתבה במגזין אתר "מאקו" הוא תוקף בחריפות את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

"אם מרן היה בחיים לא הייתי פורש מש"ס, לא הייתי ממרה את פיו, אבל אחרי שהבנתי שאריה הפך את ש"ס לשלוחה של צפון קוריאה, שאסור לאנשים במפלגה לדבר, שמדובר בדיקטטור, החלטתי שאני לא נשאר לעבוד עם אדם כזה", מצוטט ישי בשיחה עם מקורביו.

בציטוט אחר שהובא טוען ישי כי "זה שקיבלנו כ-120 אלף קולות זה דבר חסר תקדים למפלגה שהוקמה חודשיים לפני הבחירות. אם אריה היה רץ לבד בלי ש"ס והרבנים הוא לא היה מקבל אפילו 5,000 קולות". אלי ישי מתייחס גם לאפשרות שיעשה שלום עם אריה דרעי ואומר: "אין מצב, אפילו לא במיליגרם אחד, אנחנו פשוט לא משדרים על אותו גל", מה לי ולו בכלל?".

ישי טוען כי "הרבה אנשים שהצביעו לש"ס הבטיחו להצביע לי בבחירות הבאות, חלקם מצטערים על ההצבעה. אני לא כועס על אף אחד. אני ממשיך הלאה בראש מורם למרות שהם התנהגו אליי כמו בארגון פשע". ישי הוסיף "אני רק מצטער שלא תקפתי את דרעי ולא חשפתי את פרצופו האמיתי בציבור. הייתי יותר מדי עדין".

מש"ס נמסר בתגובה: "צר לנו על הטענות הממוחזרות של אנשי ישי, אך לא שופטים אנשים בשעת צערם. אריה דרעי עסוק כל כולו בתפקידים כשר הכלכלה וכשר לפיתוח הנגב והגליל והוא פועל ללא לאות למען הצלחת הכלכלה הישראלית, הוספת מקומות תעסוקה בכל הארץ ופיתוח אזורי הפריפריה והשכבות החלשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר