לראשונה בציבור החרדי

152 רכבים נמכרו תוך 18 שעות ביריד הרכב הענק מבית "גשרים"

70 כלי רכב חדישים מילאו את היכל הפיס הענק המונה כ-3,000 מ"ר ביריד ענק ומרשים* מנכ"לית "גשרים שיווק ממוקד": "הצלחה חסרת תקדים; נערכים ליריד הבא"

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: בועז בן ארי)

הצלחה חסרת תקדים ליריד הרכב הענק שהתקיים לראשונה לציבור החרדי בהיכל הפיס "ארנה" בירושלים שהחל ביום שלישי ועד יום רביעי משעות הצהריים ועד שעות הלילה המאוחרות.

המונים מכל רחבי הארץ גדשו את היכל הפיס החדש ומעל-150 עסקאות התבצעו תוך 18 שעות בלבד.

הלובי המהודר של ה"ארנה" הוקדש לתצוגת רכבי היוקרה, בהם קאדילק, ג'יפ, לנדרובר, אינפיניטי, ובנוסף רכבי 4*4 ומנהלים.

את ההיכל גדשו אלפים מכל הארץ. מלבד ההיצע הרחב והמגוון המרשים, זכו המשתתפים למחירים מיוחדים ולהנחות מפליגות שהוצעו רק בימי היריד, לכבוד "יריד הרכב" הראשון מסוגו למגזר החרדי.

"מחיר ושירות של יבואן לא ניתן להחליף", אמרה מ. שרכשה רכב מסוג 'סוזוקי ספלאש' ביריד. "לא קיבלתי מחיר כזה בשום אולם תצוגה בארץ", סיפר נתנאל, אשר רכש מכונית מסוג קיה ספורטאז'.

כ-71 רכבים נכחו ביריד, כאשר המחירים נעו החל מ-60,000 שקלים ועד כ-850,000 שקלים. בין מגוון המותגים שהשתתפו ביריד: שברולט, סוזוקי, טויוטה, פיג'ו, סיטרואן, מיצובישי, יונדאי, הונדה, קרייזלר, רנו, ניסאן, דאצ'יה, קיה, וסאנגיונג, ויבואנים דוגמת, קרסו מוטורס, כלמוביל, טלקאר, UMI, מכשירי תנועה, חברת המזרח, יוניון מוטורס, לובינסקי, ודגמי היבוא המקביל של אלבר.

גם לחובבי המותג 'דיאלים', השייך לחטיבת הייבוא המקביל של "אלבר", הציג ליין קטנועים מיוחד חדשני ואמין לרוכבים.

"סוף-סוף מתקיים יריד אחד שבו נוכחים גם מותגי רכב יוקרתיים הפועלים בישראל, המציגים לציבור האמיד את היתרונות, השדרוגים, והטכנולוגיה שבמכונית יוקרתית וכמובן מחיר משתלם", אמר משה ר. איש עסקים חרדי שרכש מכונית מסוג לנדרובר במחיר של לא פחות מ- 500,000 ₪ (לפני הנחה!).

בנוסף, אלפי המבקרים ביריד הרכב הענק השתתפו בהגרלה על חופשה בסוצ'י מתנת "אסיה טרוול" חברת הנופש העורכת נופשים ונסיעות בכשרות מהדרין לציבור החרדי.

בהגרלה זכתה הגב' מ' מילגרום, שהגיבה בהתרגשות: "הגעתי עם בעלי ליריד הרכב על מנת לקנות רכב של 7 מקומות ויצאנו עם חופשה לחו"ל מתנת 'אסיה טרוול', בנוסף למגוון הצעות זולות במיוחד לקניית מכונית משפחתית. אנחנו מרגישים שממש זכינו בפיס, מנסים להתעורר מהחלום...". החופשה הוענקה על-ידי ניסן מושיי'ב, בעלים ומנכ"ל "אסיה טרוול".

מנכ"לית "גשרים שיווק ממוקד", ציפי אמיתי, מסכמת את היריד: "אנו שמחים כי הצלחנו ליצור ערוץ תקשורת חדש בין המגזר החרדי ויבואני הרכב. לאור ההצלחה הגדולה היריד יחזור גם בשנה הבאה, עם עוד מותגים ודגמים המותאמים לצרכי המגזר החרדי".

ביריד הוכח כי יבואני הרכב בישראל חפצים בתקשורת עם הציבור החרדי המהווה כוח קניה לכל סוגי הרכב, החל מרכבים קטנים ועד רכבים למשפחות ברוכות ילדים, כאשר יריד הרכב מעניק בפני היבואנים הזדמנות להכיר מקרוב אלפי לקוחות ולהבטיח שירות של יבואן, ומחיר מנצח.

"היכל הפיס ארנה בירושלים כבר ראה אירועים גדולים, אבל כזה דבר עוד לא קרה כאן", אומר ציון תורג'מן, מנכ"ל החברה העירונית אריאל, המנהל את ההיכל היוקרתי. "לא האמנתי כי רצפת ההיכל המונה כ-3000 מ"ר בלבד תכיל כ-70 כלי רכב ואלפי משתתפים במקביל".

אירוע הרכב החרדי מסתמן כמי שפרץ את תקרת הזכוכית ופתח ערוץ חדש לתקשורת בין הציבור החרדי ויבואני הרכב המובילים בישראל.

צילום: בועז בן ארי

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר