צפו: תיעוד פיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים

בית המשפט התיר לפרסם את תיעוד פיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים בחג השבועות האחרון, בו נפצעו שני תלמידי ישיבה באורח בינוני וקל. צפו בתיעוד (חדשות, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה של יחידית "מבט 2000")

בית המשפט השלום בירושלים התיר היום (חמישי) לפרסום את תיעוד פיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים בחג השבועות האחרון, בו נפצעו שני תלמידי ישיבה באורח בינוני וקל.

האירוע התרחש בליל שבועות סמוך לשעה 2:30 לפנות בוקר, כאשר קבוצת אברכים ותלמידי ישיבה עשו את דרכם לכיוון הכותל המערבי. לפתע זינק עליהם המחבל, שלף סכין ודקר שניים מהם - תלמידי ישיבה בני 16 ו-17.

מצלמות האבטחה של יחידת "מבט 2000" תיעדו את האירוע, בו ניתן לראות כי מיד לאחר שהמחבל דקר את תלמידי הישבה הוא נמלט מהמקום כשאחד התלמידים דולק בעקבותיו.

המחבל, ג'ון קאקיש פלסטיני נוצרי בן 20 תושב העיר העתיקה, סיפר בחקירתו בשב"כ וביחידה המרכזית בירושלים שתכנן לפגוע ביהודים. בתיעוד ניתן לראות את המחבל צועד הלוך ושוב במשך דקות. כשהבחין בקבוצת האברכים, נצמד אליהם, שלף סכין מכיסו, דקר שניים וברח.

תוך כדי מנוסתו, זרק המחבל את מעילו ואת הסכין שרכש יום קודם לכן באחד הדוכנים בשער שכם. בחקירה התברר שהוא ניסה לטשטש ראיות במטרה למנוע את מעצרו. הוא ידע כי באזור יש מצלמות ולכן מיהר להחליף בגדים והתגלח כדי להקשות על כוחות הביטחון לאתרו. מעצרו הוארך עד יום שני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר