דאעש עושה עבודה יפה מאוד

הקדוש ברוך הוא נתן לעולם את ארגון דאע"ש, כי כל העולם ממוקדים בו ולא יודעים מה לעשות. גוש קטיף יחזור לריבונות ישראל בקרוב מאוד. איראן מתה מפחד מישראל (יהדות)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (צילום: באדיבות תאיר נרי)

בורא עולם, מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא - כל מה שעושה בעולם כולו, בסופו של דבר - כדי שיבקשו את מלך המשיח שיתקן את העולם! ארצות הברית רוצה לתת חלקים מארץ ישראל לפלסטינאים - כולה מסובכת: כלכלית, מדינית, תרבותית, חברתית, בעיית גזענות, שיטפונות ופעילות איתני הטבע.

זה ילך ויתגבר עד שתפסיק להפריע למדינת ישראל ותפסיק להתערב באדמת הקודש ששייכת לקדוש-ברוך-הוא. חבל גוש קטיף שלקחו, זה לא פתח לקחת עוד אדמה מארץ ישראל, ונהפוך הוא, גוש קטיף יחזור לישראל בקרוב מאוד! בורא עולם הכל יכול לעשות - אור קטן מאיר את כל העולם.

צרפת רוצה גם היא להתערב ולתת חלקים מארץ ישראל - גם היא תקבל סיבוכים כלכליים, מדיניים, בעיית גזענות, הפגנות קשות ואיתני הטבע יחגגו בצרפת בצורה קשה. כן הלאה וכן הלאה, כל מדינה וארץ שירצו להפריע למדינת ישראל ולקחת חלקים ממנה, בורא עולם יסבך ויעלים אותה מעל פני כדור הארץ.

אף אחד לא יכול לנצח את הקדוש-ברוך-הוא ואף אחד לא ניצח את הקדוש-ברוך-הוא. בורא עולם מחריב ארצות ובורא ארצות. אין לו בעיה להביא רעידת אדמה ולבלוע מדינה עם מיליארד אנשים, בשנייה אחת הוא עושה את זה. אז שיזהרו כל המדינות מלהתעסק עם מדינת ישראל – ארץ הקודש, כי היא מקור החיים והברכה של כל העולם.

כל מה שקורה בממשלה - העליות, הירידות והטלטלות שמאלה וימינה - יימשך, עד שבורא עולם יכניס במוחם של חברי הכנסת, אנשי הרוח ואנשי הדת, שצריך לזעוק לבורא עולם שימליך את מלך המשיח - עכשיו! לא הימין ולא השמאל יכולים להקים ממשלה, אבל העם בחר בימין.

אריק שרון היה ראש הממשלה האחרון שהיה לו כוח לקבוע מה יהיה במדינת ישראל. כל ראשי הממשלה אחריו, מתנדנדים ולא קובעים כלום - המפלגות קובעות. ממשלת ישראל לא לפחד מאף מדינה וארץ, לא לדבר איתם בסתר, לדבר איתם בגלוי. ממשלת ישראל צריכה לשמור על הנערים והנערות מסמים, שתייה חריפה, הימורים והתבוללות. אחרי 23:00 בלילה המוח של האדם לא מתפקד, היצר הרע משתלט ודוחף אותו לעשות דברים רעים.

יש ענן אש שעוטף את כל מדינת ישראל ועַם ישראל היהודים, להגנה ושמירה. חייבים לקיים את המשפט 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. בורא עולם אומר 'תשתדל לשמור על עצמך ואני מלמעלה אשמור עליך'. אדם לא ייקח סיכון, כי בסיכון יש סכנה.

הכלכלה של ישראל טובה מאוד, מתפרנסים בכבוד ואין אבטלה, יש רק חוסר רצון לעבוד. הפרסום על האבטלה בא מאנשים שלא רוצים לעבוד. יש עבודה לכולם, סתם מתלוננים. ישראל היא היחידה בעולם ששומרת על הכלכלה הטובה ביותר. כל העולם מסובכים בכלכלה.

הפגנות במדינת ישראל - אסור לעשות! יש לדבר עם משרדי הממשלה וכך פותרים הכל. צבא-הגנה-לישראל, להיות ערני ממטולה עד אילת, כי ברצועת עזה מתכננים תוכניות רעות להפתיע את מדינת ישראל. במזרח ירושלים יש דאע"ש וחמאס, יש קנוניה של אנשים שמשכנעים מסתננים מרמאללה וירדן, בלי תעודות זהות, להכין פיגועים.

ברצועת עזה ממשיכים לחפור מנהרות, לחפור ולחפור. ב-80% מהמנהרות שצבא-הגנה-לישראל פוצץ, עשו פיצולים לכל מנהרה, שלושה לימין ושלושה לשמאל. אבו מאזן כאילו אוהב שלום ורודף שלום, הכל זיוף, הכל שקר וכזב. הפלסטינאים, החמאס והג'יהאד ראו שלא הולך להם בכוח ולא מצליחים, החליטו להשתמש עם 'כוח הנחש' בשקט, כאילו הם אוהבים שלום – שקר וכזב. אם חס ושלום, יתנו להם חלקים מארץ ישראל, הם יעשו פי מיליון ממה שעשו בצוק איתן.

סוריה אין לה תקנה, אף אחד לא יכול לעזור. סוריה זה אותיות 'הרס', תיהרס מיום ליום עד שתימחק. דאע"ש עושה עבודה יפה מאוד, הקדוש-ברוך-הוא נתן לעולם את דאע"ש, כי כל העולם ממוקדים בו ולא יודעים מה לעשות. למה לא יודעים מה לעשות? כי יש בדאע"ש את כל סוגי בני האדם והדתות מהעולם כולו. הפלא הגדול הוא שמהרע - יוצא טוב, שמהטומאה הקשה ביותר - יוצא הטוב! דאע"ש מחזירים את העולם בתשובה בדרך שלהם. הם הולכים ממקום למקום וצוחקים על כולם, לא יודעים מי נגד מי.
נסראללה וחיזבאללה נהרסים מיום ליום, נהרגים להם אלפים והתחמושת מתרוקנת. נסראללה יוצא מידי פעם מהמקלט כדי להראות שהוא חי. תורכיה מוקפת בדאע"ש וארדואן מפחד שיהרגו אותו. דאע"ש הולכים ומתחזקים לשלוט בתורכיה. במצרים עוד מעט בקרוב, התקשורת תפעל להוציא החוצה את כל התסבוכות והבעיות הקשות ומצרים תעלה בלהבות – מהפכה!
ירדן מחכה כמו ילדה טובה ל'פרוסת עוגת יומולדת'. לא תזכה לרגע הזה. המלך רוצה חלקים מארץ ישראל כדי לשים את הפליטים. הפליטים יאכלו אותו ואת ירדן בעודם חיים, למרות שישראל מגינה על המלך. בכפרים הערביים בישראל יש הרבה תחמושת, קשה לעלות עליהם כי הם אזרחי ישראל ויש להם תנועה חופשית.
איראן עושה צחוק מארצות הברית ועושה מה שרוצה. היא תפסה את החולשה של ארצות הברית, וכל פעם מאיימת ומפחידה את העולם שהיא מקבלת תחמושת מרוסיה. ארצות הברית מפחדת שאיראן תלך על רוסיה, כי אז יאבדו את השליטה במזרח התיכון, לא אכפת להם מישראל. באיראן מתים מפחד מישראל, זה לא הזוי - זאת האמת! יש הרבה יהודים שעובדים במפעלי האטום שם. כל ראשי הנפץ הגרעיניים בעולם, ויש אלפים, וכל המפעלים שמייצרים אטום - הכל בידי יהודים, בכל העולם!
שיטפונות, רעידות אדמה, אש, שלג, חום וקור, סערות ורוחות קשות, ימשיכו להתגבר ולהתגבר ולהתגבר. כל אנשי הצווארון הלבן והשחור מתגלים. הקטנים והלא מפורסמים - מטפל בהם בורא עולם בדרך שלו.
בורא עולם אומר לעם ישראל: 'תראו מה אני עושה בעולם, ואתם מה? הכל מובן? לא תאמינו בי? תאמינו בי בבקשה, אם לא עכשיו - בזמן הקרוב תאמינו בי! אז למה לא מהבחירה החופשית?!
בורא עולם מזכך את מדינת ישראל ואת העולם כולו, פותח פתח להמלכת מלך המשיח! בורא עולם עושה את כל מה שקורה בעולם, כדי שיאמינו בו ויבינו שיש כוח עליון שמנהל את העולם. הקדוש-ברוך-הוא מכניס במוחם של ממשלת ישראל, גדולי התורה ואנשי הרוח, שצריך לזעוק לבורא עולם, שצריך משיח כדי לגאול את העולם.
בני אדם לא יכולים לתפקד עוד, כי הם מחזיקים בחומר והכל מסובך. בעולם החומר לא רואים מה יש מאחורי הקיר. בעולם הרוח - רואים מלמעלה ואז יודעים איך לנהל את העולם. לוויינים של חיל האוויר זו דוגמא של עולם הרוח שרואים מלמעלה. כוחו של משיח זה עולם הרוח! לנהל את העולם, לפרק את הרוע בעולם ויחד עם זה לבנות עולם חדש של אהבת חינם ושלום, ללא מוות וחיים לעולמי עולמים!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר