סיכום חדשות השבת

'כיפת ברזל' בדרום, אורנג' התקפלה ותישאר בישראל

מערכות כיפת ברזל נפרשו בדרום הארץ, זאת בשל החשש שארגונים קיצוניים ינסו להלהיט את הגזרה ויבצעו שוב ירי לעבר ישראל • בית משפט לערעורים במצרים הוציא את ארגון חמאס מרשימת ארגוני הטרור • מנכ"ל אורנג' שוב מתנצל ומבהיר: נישאר בישראל עד 2025 • השרב שב לאזור, יהיה חם מהרגיל (חדשות)

לוגו אורנג' (צילום: שאטרסטוק)

• סערת אורנג': מנכ"ל ענקית התקשורת העולמית אורנג' ממשיך להתנצל על דבריו במסיבת עיתונאים בקהיר - לפיהם היה עוזב את ישראל תוך יום אם רק היה יכול - שעוררו סערת ענק וזעם כלפיו מצד ישראלים רבים. מדבריו לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP: "אנחנו נמצאים בישראל כדי להישאר בה. אני מצטער מעומק לבי על הסערה שנוצרה". הוא הדגיש כי ההסכם עם הזכיינית הישראלית פרטנר יימשך לפחות עד שנת 2025. בפרטנר הישראלית הגיבו: "הצהרותיו האחרונות של מנכ"ל אורנג' הן לא יותר מאשר מסך עשן, אשר מטרתו להטות את דעת הקהל בישראל ובעולם. אמירותיו הפוגעניות, התנצלויותיו וניסוחיו המעורפלים והמתחמקים ממשיכים לגרום נזק עצום למותג אורג' בישראל ופוגעים באזרחי המדינה".

• נערכים להסלמה? לאחר הירי מעזה לישראל, פרס צה"ל אמש (שישי) מערכת כיפת ברזל באזור העיר אשדוד. מערכת כיפת ברזל נוספת הוצבה באזור העיר נתיבות. ההחלטה להציב את מערכות ההגנה באזור התקבלה לאחר הירי בשבוע האחרון לאזור ובשל האפשרות כי ארגונים קיצוניים של תומכי דאעש יחדשו את הירי בניסיון להלהיט את השטח וכחלק ממאבקם בארגון חמאס.

• בית משפט מצרי קבע כי חמאס אינו ארגון טרור: הית משפט מצרי לערעורים ביטל השבת את החלטת בית משפט נמוך יותר יותר להכניס את ארגון הטרור חמאס לרשימת ארגוני הטרור במדינה. הכנסתו של ארגון חמאס לרשימת ארגוני הטרור בודדה את הארגון יותר והוא סבל ממבצע מצרי נגד מנהרות ההברחה. ההחלטה בוטלה השבת לטענת בית המשפט מאחר ולבית המשפט שהכניס את הארגון לרשימה אין סמכויות בעניין זה.

• ילדה טבעה בבור ביוב: ילדה בת שלוש טבעה בליל שבת בבור ביוב בעומק של שני מטרים ביישוב בקעתא שברמת הגולן. מצבה מוגדר כעת קריטי. הילדה טבעה בבור לאחר שמוקדם יותר התקיים במקום אירוע, כשאל הבור זרמו שמן, מי ניקוי, חומרי חיטוי ושפכים. קרובת משפחתה חילצה אותה מהבור לאחר זמן קצר אולם בשל שאיפת החומרים המזהמים מצבה מוגדר כעת קשה מאוד.

• השרב חוזר לסיבוב נוסף: בלילה שבין שבת לראשון יהיה קריר מהרגיל לעונה אולם ביום ראשון תחול עלייה בטמפרטורות ויהיה חם מהרגיל לעונה. ביום שני תחול עלייה נוספת במידות החום וברוב אזור הארץ יורגש שרב. בלילה יהיה חם ויבשובשפלה ובנגב ישרור עומס חום בינוני עד כבד. בשעות הבוקר של יום שלישי יהיה שרבי ברוב אזורי הארץ ואף עלול להיות אביך. במהלך היום יחדור לאזור אוויר קריר ולח והטמפרטורות יירדו, ירידה נוספת תורגש ביום רביעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר