נתניהו לנלחמים בחרם: "הדה לגיטימציה - אתגר משמעותי עבור העם היהודי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח מכתב מיוחד למשתתפי ועידה נגד החרם על ישראל. "מודה על הגנתכם בקמפוסים, כך שכל צעיר וצעירה יידעו שהם יכולים להיות גאים בישראל" (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: אמיל סלמן, פלאש 90)

המאבק הישראלי בחרם: ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח מכתב מיוחד למשתתפי הוועידה נגד חרמות שמתכנסת בלאס וגאס. באיגרת שנפתחת ב"ברכות מירושלים" כותב נתניהו: "ברצוני לברך את כולכם על השתתפותכם בועידה בסוף השבוע ועל עבודתכם המאומצת בקמפוסים. דה-לגיטימציה של מדינת ישראל היא אתגר משמעותי עבור העם היהודי והמדינה היהודית".

לדבריו: "רק בשבוע האחרון היה נסיון להרחיק את ישראל מפיפ"א, האיגוד הלאומי של סטודנטים בבריטניה הצביע בעד חרם על ישראל, ומנכ"ל חברת פראנס-טלקום הצהיר על כוונתו לסיים את הקשרים העסקיים של החברה עם ישראל. דבריו שהביעו תשבוחות לישראל לאחר מכן אינם עולים בקנה אחד עם אמירותיו בקהיר שהיו עוינות באופן שאינו משתמע לשתי פנים".

נתניהו קבע כי "יש להילחם בדה-לגיטימציה של ישראל, ואתם ניצבים בחזית. לא מדובר במדיניות ישראלית כזאת או אחרת. מדובר בזכותנו להתקיים כעם חופשי. זכותנו להגן על עצמנו. זכותנו לקבוע את עתידנו. אין עם יהודי ללא מדינה יהודית".

הוא בירך את המשתתפים בוועידה: "אני מודה לכל אחד ואחת מכם על הגנתכם על ישראל בקמפוסים, כך שכל צעיר וצעירה יהודים ידעו שהם יכולים להיות גאים בישראל, ושידידי ישראל יהיו חמושים בעובדות על מנת להגן על האמת. וכך כולם יראו שישראל, הדמוקרטיה המאותגרת ביותר בעולם, אשר שואפת לשלום אמת בזמן שהיא נאבקת בכוחות הטרור הברברי, ראויה לתמיכה שלהם".

"ממשלת ישראל מחויבת לפתוח ביוזמות חדשניות על מנת להצטרף אליכם ולרבים אחרים ברחבי העולם במאבק כנגד השקרים והדיבה שמוטחים כנגדנו. הנשק החזק ביותר שלנו הוא האמת. עלינו לומר את האמת בקול רם, צלול וגאה. אני מאחל לכם ועידה פורייה" סיים נתניהו את האיגרת המיוחדת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר