גוגל מציגה: חיפוש מתוך החלון וחיסכון עד 80% בצריכת אינטרנט

גוגל השיקה פיצ'רים חדשים שכבר זמינים עבור המכשירים שלכם: חיפוש חדש מתוך חלון של דפדפן גוגל כרום ואפשרות לחסוך עד 80 אחוז בצריכת האינטרנט שלכם. כך זה עובד (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
החיפוש החדש במובייל (צילום מסך)

גוגל מציגה חיפוש באמצעות סימון וחוסך נתונים: ענקית האינטרנט גוגל הכריזה לפני מעט יותר שבוע בלבד על השינויים שהיא מתכוונת לבצע בגרסת המובייל של הדפדפן הפופולרי שלה - גוגל כרום, שלמרות ההצהרות על כך שהשיפורים יוטמעו רק בגרסת האנדרואיד הבאה ורק בחלק מהמדינות, בעדכון האחרון שחררה גוגל 2 פיצ'רים חשובים שזמינים עבור משתמשי אנדרואיד החל מסוף השבוע.

בגרסה 43 של כרום ששוחררה למשתמשי האנדרואיד במהלך סוף השבוע האחרון, כללה החברה את החיפוש החדש שלה: על ידי לחיצה וסימון טקסט בתיבת הדפדפן ייפתח חלון בתחתית העמוד, כשמשיכה של התיבה תפתח חלון חיפוש על חלק מההמסך. על מנת לפתוח את החיפוש בחלון חדש יכולים המשתמשים למשוך את התיבה עד למעלה.

(צילום מסך)
(צילום מסך)

בנוסף, הוסיפה גוגל את חוסך הנתונים שעליו הכריזה לפני כשבוע במהלך הכרזת האנדרואיד M, כשלדברי החברה חוסך הנתונים יכול לחסוך למשתמשים עד 80 אחוזים מצריכת האינטרנט שלהם בדפדפן כרום. החברה הצהירה כי הוא יהיה זמין בשלב הראשון בעיקר עבור משתמשים ממדינות מתפתחות, אך הוא כאמור הגיע כבר בשלב הזה לכלל המשתמשים.

(צילום מסך)
(צילום מסך)

בשבוע שעבר הכריזה החברה גם על שינוי משמעותי באפליקציית יוטיוב, שתאפשר בקרוב למשתמשים במדינות מתפתחות לצפות בסרטוני יוטיוב גם ללא חיבור לאינטרנט - באמצעות שמירתם בזיכרון המכשיר. מדובר בפיצ'ר שהיה קיים בעבר באפליקציית יוטיוב, אך הוסר מסיבה לא ברורה. בשלב הראשון הפיצ'ר ישוב למדינות מתפתחות ובהמשך אף לשאר העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר