שלי יחימוביץ' נערכת לקרב: "תתפקדו למפלגת העבודה"

ח"כ שלי יחימוביץ' נערכת לקראת הפריימריז במפלגת 'העבודה' וקוראת לאנשיה להתפקד למפלגה: "רוצים לחזק אותי, ואת הדרך שאני מובילה? תתפקדו למפלגת העבודה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שלי יחימוביץ' (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ח"כ שלי יחימוביץ' נערכת לקראת הפריימריז במפלגת 'העבודה' וקוראת לאנשיה להתפקד למפלגה.

בעמוד הפייסבוק שלה כתב יחימוביץ': "אגיד את זה בפשטות, אני זקוקה לכם, שתחזקו אותי ותעזרו לי ותהיו שותפים שלי בקרב לטובת מה שנכון וצודק והוגן - אל מול כוחות מאוד חזקים של הון ופוליטיקה שלעיתים קרובות אני תקועה להם כמו עצם בגרון".

"הבחירות חלפו, הממשלה הורכבה, הכנסת מתחילה לעבוד השבוע. אני ממשיכה לעבוד בשביל הציבור, ולהוביל דרך. ותמיד-תמיד משתדלת לעשות את המעשה הפוליטי המדויק והנכון ביותר שבאמצעותו נוכל להיות הכי משפיעים", הוסיפה יחימוביץ'.

יחימוביץ' מצהירה כי "פוליטיקה בעיני היא לא מטרה, אלא רק מכשיר. מכשיר למימוש השקפת עולם".

"דבר אחד ברור", כותבת חברת הכנסת מ'העבודה': "לא משנה מה, אני זקוקה לכם איתי. אתם מקור הכוח הפוליטי והמוסרי שלי - לא שום קומבינה פוליטית. אתם מקור הכוח הפוליטי והמוסרי שלי - ולכן גם בקמפיינים אני לא זקוקה לקומץ בעלי הון עם תרומות ענק, אלא מגייסת המון תרומות קטנות ובינוניות".

"רוצים לחזק אותי, ואת הדרך שאני מובילה? להדק את השותפות, לתת רוח גבית, לעשות דברים ביחד? תתפקדו למפלגת העבודה. גם אם מעולם לא עשיתם דבר כזה, עצרו לרגע ותחשבו על זה", הוסיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר