כיכר TV: הראשון לציון נגד שלמה ריסקין, "צוק איתן 2" - בקרוב?

מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל מתירה לימודי תואר שני לנשים, הגר"י יוסף תוקף את רבה של אפרת וארדואן ממשיך להסית נגד היהודים. וגם: המזל"ט המתאבד. צפו (כיכרTV)

(תמונה ראשית: נתי שוחט, פלאש 90)

כותרות כיכר TV:

• הציבור החרדי ממשיך לנהור לאקדמיה: כתבנו ישראל כהן חשף היום (ראשון) את מכתבו של מזכיר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, הרב מרדכי שטרן, בו הוא מודיע למנהלי הסמינרים החסידיים על שינוי בעמדת חברי מועצת גדולי התורה, וכי מעתה והלאה יתאפשר לנשים ללמוד במרכזי ההשתלמויות ולהוציא תארים אקדמיים בהם גם תואר שני.

• מתקפת הראשון לציון: הרב יצחק יוסף בהתבטאות חריפה על רבה של אפרת שלמה ריסקין, אמש, במהלך השיעור השבועי בלווין, תקף הראשון לציון הגאון על רקע דבריו כי יש לשנות את ברכת "שלא עשני אשה", וכינה אותו "עושה מלחמות".

• החרמות נגד ישראל בעולם: ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית, לאיומי החרם, והבטיח כי יוקם מערך שיפעל נגד תנועת המובילה את החרם - BDS. נתניהו גם התייחס לירי הרקטות מרצועת עזה והטיל על חמאס את האחריות.

• מלחמה נוספת בקרוב? על רקע ירי הרקטות, 82% מהישראלים מעריכים כי אנו צפויים בקרוב לסבב לחימה נוסף מול חמאס, כך על פי סקר שמתפרסם היום במסגרת כנס הרצליה. הנסקרים נשאלו גם באשר לתוצאות מבצע צוק איתן, והדעות חלוקות: רק כמחצית מהישראלים מרגישים שישראל ניצחה. לגבי החזית הצפונית, שוררת יותר אופטימיות ורק 54% צופים מבצע מול החיזבאללה.

• ולחדשות בעולם: היום מתקיימות הבחירות הכלליות בטורקיה. 53 מיליון אזרחים יצעדו לקלפיות ויבחרו פרלמנט חדש, הנשיא רג'יפ טיפ ארדואן, שמקווה שמפלגתו תנצח ברוב מוחץ כדי שיוכל להמשיך ולשלוט ללא עוררין, בחר שוב לתקוף את היהודים, וטען כי המתקפה של הניו יורק טיימס ועיתונים נוספים נגדו, נובעת בשל כסף יהודי שעומד מאחריהם.

• ולסיום: התעשייה האווירית מציגה מטוס ללא טייס ההופך לנשק כאשר הוא משוגר לעבר מטרה ומתרסק עליה. על פי פרסומים זרים המל"ט המתאבד הנקרא ארופ, נמכר להודו בכמיליארד דולר, וככל הנראה לא יעשה בו שימוש בצה"ל.

• תחזית מזג האוויר: מחר תחול עליה ניכרת בטמפרטורות, לקראת שרב שישרור בימים הקרובים ברוב אזורי הארץ.

קרדיטים: נתניהו - עפר מאיר - YNET, מל"ט - ערוץ היוטיוב של התעשייה האווירית לישראל, יירוט - יודי ליס, הרב יצחק יוסף - מכון ליב"ה, שלמה ריסקין - גרשון אלינסון - פלאש90, מועצת גדולי התורה - ישראל כהן ומשה גולדשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר