סטפן רישאר ביקש להתנצל בפני השגריר, נתניהו הורה לסרב: "שיבוא לישראל"

מנכ"ל אורנג' העולמית ביקש פגישה עם שגריר ישראל בצרפת בכדי להתנצל על דבריו, אולם ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לסרב. "רוצה להתנצל? תעשה זאת בישראל" אמר (חדשות, מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סטפן רישאר (Guillom - CC BY 3.0)

מנכ"ל אורנג' העולמית סטפן רישאר ביקש לפגוש את שגריר ישראל בצרפת יוסי גל, אולם ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה להעביר מסר לרישאר לפיו אם ברצונו לספק הסברים לדבריו בקהיר - שיעשה זאת בישראל. ככל הנראה, בקשתו של רישאר לפגוש את השגריר נועדה בכדי להביע התנצלות על אירועי השבוע האחרון והסערה בעקבות דבריו בעד סיום הפעילות בישראל.

בימים האחרונים, החל רישאר במסע התנצלויות מעל גבי התקשורת בעקבות דבריו, אולם נתקל בכתף קרה מצד ישראל. חברת פרטנר תקפה את התנצלותו וכינתה אותה "מסך עשן שנועד להטות את דעת הקהל בישראל ובעולם". לפי פרטנר: "אמירותיו הפוגעניות, התנצלויותיו וניסוחיו המעורפלים והמתחמקים ממשיכים לגרום נזק עצום למותג אורנג' בישראל ופוגעים באזרחי המדינה".

הם הוסיפו: "אנחנו דורשים דו-שיח ישיר עם מנכ"ל החברה הצרפתית, סטפן רישאר, אשר עד היום מתחמק מהדברות ישירה עם החברה. התנהלות התמוהה לדעתינו".

בראיון שהעניק בסוף השבוע לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP אמר רישאר: "אנחנו נמצאים בישראל כדי להישאר בה. אני מצטער מעומק לבי על הסערה שנוצרה". הוא הדגיש כי ההסכם עם הזכיינית הישראלית פרטנר יימשך לפחות עד שנת 2025.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר