גפני קורא לתהליך מדיני, אך מבהיר: "אני לא שמאלן"

ח"כ גפני קרא לחידוש התהליך המדיני, אך "לא שצריך להחזיר במהירות שטחים, בארץ ישראל, לא אומר את זה. אני לא שמאלן". לדבריו: "אנו בעד שאנחנו ניזום אבל ניזהר מהשכנים" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: כנס הרצליה)

יו"ר 'דגל התורה' מכריז 'אני לא שמאלן': יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נאם הצהריים (ראשון) ב'כנס הרצליה' וקרא לקדם את התהליך המדיני מול הערבים אך הדגיש כי הוא "לא שמאלני".

גפני, שבאורח נדיר נשא נאום מדיני, סיפר כי לאחר הבחירות "אמרתי לנתניהו שהדבר הכי חשוב זה לדבר עם אובמה, לא לבוא ולהגיד אנחנו צודקים - אין מציאות כזו בעולם. העולם מונע מאינטרסים, העולם מונע גם משנאת ישראל - שלא נטעה בזה.

"אנחנו בעד שאנחנו ניזום, שמצד אחד נזהר מהשכנים שהפכו להיות מופקרים, (אבל) אנחנו צריכים לדבר עם העולם ולקדם תהליך מדיני"

במהלך דבריו הוסיף גפני: "צריך לקדם תהליך מדיני, אני לא שמאלן בדעותיי, אני לא אומר שצריך להחזיר במהירות שטחים בארץ ישראל, לא אומר את זה. אבל אני אומר שצריך לקדם תהליך מדיני".

יו"ר ועדת הכספים ציין כי לדעתו אחת הבעיות המרכזיות של החברה הישראלית הם הפערים בין עניים לעשירים: "ילד בשכונת הדרום בתל אביב רואה היום את מה מקבל הילד בצפון תל אביב, הוא רואה מה שהוא מקבל בחינוך ורווחה, הוא רואה מה שמשפחה אחרת יכולה להרשות לעצמה - מה שההורים שלו לא יכולים להרשות לעצמם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר