מתקפל: מנכ"ל אורנג' סטפן רישאר יגיע לישראל להתנצל

לאחר שביקש להתנצל בפני שגריר ישראל בצרפת וסורב, סטפן רישאר, מנכ"ל אורנג' העולמית שעורר סערת ענק, מתקפל ומודיע כי יגיע לישראל "לשים סוף למחלוקת" (דיגיטל)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(Guillom - CC BY 3.0)

לאחר שביקש להיפגש עם שגריר ישראל בצפרת וסורב, סטפן רישאר, מנכ"ל אורנג' העולמית שעורר סערת ענק כשאמר כי מבחינתו אפשר לנתק את הקשרים הכלכליים עם ישראל, הודיע הערב (ראשון) כי יגיע לישראל בכדי להתנצל.

דובר חברת אורנג' העולמית אמר הערב כי החברה "מקבלת בברכה את ההזמנה הישראלית לביקור המנכ"ל בישראל". לדבריו, "הביקור ייצא אל הפועל בקרוב, זאת על מנת להבהיר את מחויבותה של החברה לישראל".

כאמור, מוקדם יותר היום פורסם כי רישאר ביקש לפגוש את שגריר ישראל בצרפת יוסי גל, אולם ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה להעביר מסר לרישאר לפיו אם ברצונו לספק הסברים לדבריו נגד ישראל בקהיר - שיעשה זאת בישראל.

בנוסף, הערב שוחח נתניהו עם נשיא צרפת פרנסואה הולנד. הנשיא הצרפתי הביע בשיחה התנגדות נחרצת לניסיונות השונים להטיל חרם על ישראל. בנוסף, הולנד הביע במהלך השיחה את רצונו לשמור על הקשרים המיוחדים בין שני העמים.

ייתכן מאוד כי השיחה בין נתניהו להולנד, שלממשלתו יש אחוזים בחברת אורנג' העולמית, הביאה לכך שרישאר נאלץ להתקפל ו"לקבל בברכה" את ההזמנה של נתניהו לישראל.

בהודעת אורנג' העולמית נאמר עוד כי הביקור "יאפשר לסטפן רישאר ליישר את ההדורים, ולעשות מה שצריך כדי לשים סוף לסערה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר