המירוץ למפכ"ל: גלעד ארדן ראיין שלושה ניצבים

השר לביטחון פנים גלעד ארדן ראיין אמש, את שלושת הניצבים: אהרן אקסול, בנצי סאו ויהורם הלוי, במסגרת הראיונות שהוא עורך לניצבי המשטרה במירוץ לתפקיד המפכ"ל (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש90)

המירוץ למפכ"לות: השר לביטחון פנים גלעד ארדן, ראיין אמש (ראשון) שלושה ניצבים, במסגרת בדיקותיו לקראת מינוי מפכ"ל שיחליף את המפכ"ל הנוכחי יוחנן דנינו, שיסיים את הקדנציה בעוד מספר שבועות.

השלושה הם אהרון אקסול, בנצי סאו ויהורם הלוי. בימים הקרובים יראיין השר עוד 11 ניצבים וייתכן כי אחד מהם יהיה המפכ"ל הבא של משטרת ישראל.

למרות ששאיפתו של ארדן למנות מפכ"ל משורות הארגון ומבין אותם ניצבים, קיימת האפשרות כי יחליט למנות דווקא מועמד מבחוץ כמו האלוף במילואים טל רוסו, ששמו עלה עוד בכהונתו של השר הקודם יצחק אהרונוביץ'.

אפשרות זו קיימת לאור הפרשות הרבות, שהביכו את צמרת המשטרה בתקופתו של יוחנן דנינו והובילו למצעד נחקרים בהם ניצבים ומפקדי מחוזות, ולהדחתם או התפטרותם.

כבר היום, יחל השר ארדן בפגישות עם הסגל הבכיר של המשטרה, פגישות שיימשכו עד ליום רביעי, בכדי לבדוק מי מהם המתאים ביותר לתפקיד המפכ"ל הבא.

לאחר שיראיין את ארבעה עשר הנציבים של המשטרה - יחליט ארדן האם לראיין גם מועמדים חיצוניים, או שמא לקחת באופן סופי את המפכ"ל הבא משורות לובשי המדים הכחולים.

ארדן אמר בשבוע שעבר כי "נזרקו לאוויר בימים האחרונים שמות של מועמדים, אני לא אכנס למי מהשמות מועמד או מי לא. אני חושב שזה די הגיוני שאני אבדוק קודם כל מועמדים שבאים מתוך הארגון, שמכירים אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר