הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו ביקר במחלבת טרה בנתיבות

בערב חג השבועות הגיע הרב הראשי לישראל הרה"ג רבי דוד לאו עם פמליית רבנים לביקור במחלבת טרה והביע את התרשמותו מהידורי הכשרות וההקפדות הנשמרות בייצור (חדשות)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יח"צ)

בערב חג השבועות הגיע הרב הראשי לישראל הרה"ג רבי דוד לאו עם פמליית רבנים לביקור במחלבת טרה. הביקור נערך לכבוד חג השבועות. באירוע השתתפו מנכ"ל טרה ארן אלסנר ובכירי הנהלת המחלבה כשאותם מלווה ר' בן ציון פדר מנהל המגזר החרדי בטרה.

הביקור כלל סיור בקווי הייצור של מחלבת טרה - המחלבה המייצרת את כל מוצריה ללא חומרים משמרים ובתהליכי ייצור המתקדמים בעולם. את הרבנים ליווה הרב אלחנן אלמקייס שליט"א ראש צוות משגיחי הכשרות במפעל. הרב אלמקייס הראה לרבנים את האמצעים הטכנולוגיים הייחודיים למחלבת טרה שפותחו ע"י גופים אירופאים ביניהם מולר העולמית ואת רמת הניקיון והסטריליזציה המאפשרים ייצור מוצרי חלב איכותיים ללא שימוש בחומרים משמרים וללא פגיעה בתוקף המוצר.

הרה"ג ר' דוד לאו שליט"א, הרב אהרון כהן שליט"א מהרבנות המקומית שדות נגב ומשלחת הרבנים שוחחו עם צוות המשגיחים במפעל מטעם הכשרות המקומית ובד"צ אגודת ישראל על הקפדות הכשרות הנשמרות בקפדנות במפעל טרה. המשגיחים ציינו את העובדה כי ועד הכשרות היה מעורב בהקמת המחלבה החדשה החל משלב התכנון, כדי לאפשר את ייצור מוצרי החלב באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר תוך שמירת הכשרות ברמה הגבוהה ביותר.

קודם לסיור התכנסו המשתתפים במשרדי ההנהלה להרמת כוסית לרגל החג. דובר הקונצרן תומר סגיס קידם בברכה את הנוכחים וציין כי מחלבת טרה פונה לכל קהל ולכל ציבור בישראל תוך כבוד והערכה לאורחות חייו. לפיכך טרה מקפידה לספק את כל מוצרי החלב אותם היא מייצרת בכשרות מהדרין ובהקפדה על הרכיבים האיכותיים ביותר תוך שהיא נצמדת לאסטרטגיה המנחה אותה בכל שלבי הייצור והפיתוח: "יותר בריא, יותר טעים".

ארן אלסנר מנכ"ל טרה הודה לרב לאו ולכל המשתתפים שטרחו והגיעו עד לנתיבות, דבר המסב התרגשות רבה לכל עובדי החברה. "הנהלת טרה" אמר אלסנר "רואה לעצמה זכות לארח את הרבנים החשובים בעיתוי מיוחד כל כך- ערב חג השבועות." אלסנר סקר בפני המשתתפים את התפתחותה של המחלבה מימי ההקמה עד להרחבת הפעילות והמעבר למחלבה החדשה המשתרעת על פני 100 דונם בפארק התעשיה נעם שבנתיבות.

גם הרב אלחנן אלמקייס שליט"א קידם בברכה את הנוכחים תוך שהוא מוסיף ומרחיב על הידורי הכשרות של המחלבה המקפידה על קוצו של יוד כדי להגיש לצרכני המהדרין מוצרים איכותיים לצהדרין מן המהדרין.

הרה"ג ר' דוד לאו שליט"א הביע את התרשמותו הרבה מהידורי הכשרות וההקפדות הנשמרות בכל קווי הייצור ומכך שבטרה לא נעשה שימוש כלל ברכיבי חלב נכרי אלא אך ורק חלב ישראל בדבריו אף ברך את הנהלת החברה על תרומתם לשוק המהדרין בישראל ועל הקמת המחלבה דווקא בדרום, כדי לייצר מקומות עבודה נוספים לתושבי הפריפריה.

הרה"ג ר' בנימין אדלר שליט"א הוסיף וחיזק את ידי הנהלת החברה העובדת תוך שיתוף פעולה מלא עם ועד הכשרות ונענית במאור פנים לכל בקשה או נוהל שיוסיף על גדרי הכשרות הנשמרים במפעל.

הביקור במחלבת טרה נערך באווירת חג השבועות, בו נוהגים בכל תפוצות ישראל לאכול מאכלי חלב. מנהג שנועד להזכיר את עניין כשרות המאכלים, אחד הדברים הראשונים אותם תקנו ישראל מיד לאחר מתן תורה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר