חדשות האוכל

בירה מכבי מציגה: בירה לאגר חזקה עם 7.9% אלכוהול

בירה מכבי מתכוונת להוביל את טרנד הבירות עם אלכוהול גבוה ומשיקה בירה חזקה עם 7.9% אלכוהול, באריזת שישיית בקבוקים בתכולה של 330 מ"ל לבקבוק (חדשות האוכל)

כיכר אוכל | מקודם |

בשנים האחרונות מתחזק הטרנד העולמי של בירות עם אלכוהול גבוה. בירה מכבי מתכוונת להוביל את הטרנד לזירת המיינסטרים בישראל ומשיקה בירה חזקה עם 7.9% אלכוהול, באריזת שישיית בקבוקים בתכולה של 330 מ"ל לבקבוק.

לדברי ניר גל מנהל שיווק בירות טמפו: "בירה מכבי עברה במרוצת השנים מקצה שיפורים אשר העלה את איכויותיה וטעמה המשובח. כבירה מובילה בקטגוריות הבירות, ממשיכה מכבי לצמוח בקצב מהיר ולמצוא לה מקום של כבוד על מדפי הבירה ברשתות השיווק ברחבי הארץ. ראינו לנכון לקחת את בירה מכבי עוד צעד קדימה ולהשיק בירה לאגר חזקה ראשונה בזירת המיינסטרים תוך שימור על רמת האיכות וטעם הבירה".

המהלך הינו המשך ישיר של תהליך חידוש בבירה מכבי שהחל בשנת 2009. התהליך החל בשינוי מתכון הבירה בשיתוף עם הייניקן העולמית שבו המתכון שופר, אחוז האלכוהול עלה ל-5% ואיכות הבירה עלתה לסטנדרט אירופאי. מהר מאוד הפכה מכבי לבירת החבית המועדפת בישראל.

צעד נוסף בתהליך חידוש המותג הגיע מהרצון להעצים את החוויה של בירה מכבי. היעד שהוצב היה לייצר לאגר עוצמתי, עשיר בטעמים ובלתת אך שישמור על המאפיין הבסיסי של מכבי: לאגר נעים וטעים לשתיה.

בבסיסה של מכבי עומד לתת השעורה האירופאי המשובח, לכן החליטו בבירה מכבי להגדיל את כמות הלתת למקסימום האפשרי. הלתת עבר תסיסה עם שמרי מכבי הקלאסיים המעניקים לה את טעמה המרווה האופייני. התוצאה היא "מכבי 7.9%" בירה All Malt, עשירה בטעמי לתת, עם מרירות כשותית עדינה ומרווה ששומרת על גוף הבירה המחליק בקלות במורד הגרון.

מכבי 7.9%, כמו בירה מכבי הרגיל, עומדים בסטנדרט הכשרות הגבוה והמהודר של בד"ץ העדה החרדית ירושלים. מחיר המומלץ לצרכן: 39.99 ₪ (המחיר באחריות הקמעונאי בלבד). להשיג ברשתות השיווק, חנויות היין ובחנויות הנבחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר