צוות משפטנים ייעץ לראשי הערים החרדיות

ראשי ערים חרדיות התכנסו לפאנל משותף עם ראשי "אמונה במקצוע" המתמודדים בבחירות בלשכת עורכי הדין בסיומו הוחלט על הקמת צוות משפטנים שייעצו לראשי הערים (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הפאנל (צילום: יח"צ)

אחד האתגרים החשובים העומדים בפני ראשי הרשויות החרדיים הוא האתגר למצוא את הנתיבים לפעילות מול השלטון המרכזי, הממשלה והכנסת. כמו בכל תחום, הציבור החרדי נתקל לעיתים בפני רמת הפקידות במשרדי הממשלה המנסה להערים קשיים ומאתגרת את ראשי הערים בחוקים ותקנות שונים ומשונים.

החלפת השלטון זו הזדמנות מצוינת לראשי הערים להיערך מחדש ולנסות ללמוד את נקודות התורפה החוקיים כדי למצוא את הדרכים להיכנס לתוך המשבצות הקימות בחוק ולהיטיב עם תושבי הערים.

לצד החלפת השלטון, בשבועות הקרובים מתקיימות בחירות גם ללשכת עורכי הדין. לשכת עוה"ד הינה אחד הגופים המשפיעים ביותר בכל הקשור לחוקים העוברים בכנסת, כמעט בכל וועדה בכנסת בה באים לדיון חוקים ישנו נציג מטעמה של לשכת עוה"ד המביע את דעתו המקצועיות על חוקיותו של החוק, ההשפעה של נציג לשכת עוה"ד על החוק ואפיו הסופי הינה גדולה.

במטרה לנצל את ההזדמנות הזו וללבן את הסוגיות העומדות על הפרק התכנס אתמול (ראשון) פאנל של ראשי הערים החרדיות יחד עם נציגי רשימת "אמונה במקצוע" המתמודדת לבחירות הקרובות בלשכת עוה"ד ויחד דנו המתכנסים בנושאים העומדים על הפרק.

הפאנל התכנס במשרדיו של עו"ד ורו"ח ד"ר שלמה נס שתמיד היה דמות מגשרת ומקשרת וידע למצוא את הנתיבים לליבותיהם של ראשי השלטון. את הפאנל הנחה הרב בנימין ליפקין העורך הראשי של עיתון "המבשר", בו גם יופיע הפאנל במלואו.

בין ראשי הערים שהשתתפו בפאנל היו ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין, ראש העיר אלעד ישראל פרוש, ראש העיר בית שמש משה אבוטבול, ראש העיר מודיעין עילית יעקב גוטרמן, מ"מ רוה"ע ירושלים יוסי דייטש, שמעון שר סגן ראש העיר נתניה, ראש מועצת עמנואל עזרא גרשי, בנימין ליפשיץ יו"ר וועד כפר חב"ד, אברהם רוזנטל ראש מועצת קרית יערים ויצחק רייך ראש מועצת רכסים.

בצד השני של שולחן הפאנל השתתפו ראש רשימת "אמונה במקצוע" עוה"ד יוסף ויצמן, מנחם מושקוביץ, משה מורגנשטרן ואברהם יוסטמן שניתחו במקצועיות את הפעילויות החוקיות הניתנות לביצוע אל מול הכנסת והממשלה כדי לשמור על האינטרסים של הציבור החרדי.

ראשי הערים ברכו את מארח הפאנל עו"ד ורו"ח ד"ר שלמה נס ואת עורכי הדין נציגי רשימת "אמונה במקצוע" שנרתמו לעניין והעלו בפאנל פתרונות יצירתיים לקידומם של הערים החרדיות במגוון רחב של תחומים, תוך שהם מאחלים לחברים המתמודדים בבחירות הקרובות הצלחה בהתמודדותם וזאת במטרה שיצליחו לקדם גם במסגרת הזו את הצרכים של הציבור החרדי.

בסיומו של הפאנל הציע המארח ד"ר שלמה נס להקים צוות משפטנים שייעצו באופן שוטף בכל תחום לראשי הערים החרדיות, הצעה שהתקבלה בברכה על-ידי כל המתכנסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר