דרעי על דוד רותם: "חבל, יהודי יקר מאוד"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ספד לח"כ לשעבר דודו רותם שהלך היום לעולמו: "חבל, יהודי יקר מאוד. תרם לארץ ישראל ותורת ישראל". יו"ר הכנסת: "מחזק את ידי משפחתו" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דוד רותם ז"ל (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ספד הצהריים (שני) לח"כ לשעבר דוד רותם (ישראל ביתנו), שהלך היום לעולמו בביתו לאחר שלקה בדום לב.

דרעי אמר מיד לאחר ישיבת סיעת ש"ס: "הוא היה חבר וידיד. אני עבדתי עוד עם אבא שלו זכרו לברכה, הרב שכנא רותם, כך שאני ידיד של המשפחה הרבה מאוד שנים".

דרעי הוסיף, "את דודו הכרתי עוד לפני שנכנסתי לפוליטיקה, כשהייתי גר במעלה עמוס, גם כשרבנו עשינו את זה בחברות וידידות. ממש חבל. מאוד מאוד הופתעתי - במלוא כוחו.. צר לי. מביע תנחומים, חבל, חבל, באמת יהודי יקר מאוד. תרם לארץ ישראל ותורת ישראל, חבל על יהודי כזה, אני מנחם את המשפחה".

יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין אמר במליאת הכנסת: "אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו, למכריו ולמוקיריו הרבים של חבר הכנסת לשעבר, דודו רותם, שכיהן עד לא מכבר כיו"ר ועדת החוקה והיה אחד מחברי הכנסת החרוצים והמוערכים שידענו, עו"ד פעיל ומשפיע ופעיל למען יש"ע. מותו בטרם עת הכה אותנו בהפתעה, אני מחזק את ידי משפחתו ומשתתף בצערה הכבד. יהי זכרו ברוך".

יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן ספד לרותם: "דודו רותם היה לא רק חבר לדרך אלא חבר אישי. איש ארץ ישראל שידע ללחום למען הארץ ולמען דעותיו. איש שלא פחד מלעמוד על שלו ולא נרתע ממאבקים שהיה צריך לנהל על-מנת לקדם את הדברים שהאמין בהם".

"כיו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט של הכנסת הוא תרם רבות למדינת ישראל, לכנסת ול"ישראל ביתנו". מותו הוא אבדה גדולה וצער גדול לכל חבריו. אני משתתף בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר