יעלון מזהיר: "מי שיאתגר אותנו דמו בראשו"

שר הביטחון משה בוגי יעלון התייחס לירי מעזה לישראל בימים האחרונים ואמר כי "לא נאפשר לאיש לשבש את חיי אזרחי ישראל. לא נסבול ירי. מי שיאתגר אותנו - דמו בראשו" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ירי מעזה, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

שר הביטחון משה בוגי יעלון אמר הערב (שני) כי ישראל לא תסבול עוד ירי רקטות לשטחה וכי תגיב במלוא עוצמתה נגד העומדים מאחורי הירי. הוא הזכיר את מבצע צוק איתן שהתרחש בקיץ אשתקד ואמר כי "מי שיאתגר את ישראל דמו בראשו".

את הדברים אמר בטקס יחידת מילואים מצטיינות בבית הנשיא בירושלים. בנאומו התייחס שר הביטחון לירי הרקטות בימים האחרונים לעבר ערי הדרום ואמר כי "רק בימים האחרונים קיבלנו תזכורת נוספת בנוגע למורכבות המצב מול רצועת עזה, ישות עוינת הנשלטת בידי ארגון טרור רצחני, חמאס, שגם הוא מאותגר על ידי כנופיות טרור המסונפות לג'יהאד העולמי".

"אל מול המצב הזה מנהלת ישראל מדיניות נחושה ותקיפה, אך גם שקולה ואחראית. בימי מבצע 'צוק איתן' הכה צה"ל קשות את ארגוני הטרור ברצועה, ואם נידרש לכך ונוסיף להיות מאותגרים, לא נהסס לפעול בעוצמה דומה גם בעתיד'', הוסיף.

השר העביר מסר לארגוני הטרור ברצועת עזה ובראשם חמאס ואמר: "לא נאפשר לאיש לשבש את חיי אזרחי ישראל. לא נסבול ירי לעבר ערינו ויישובינו. הישמרו לכם מלהוסיף ולבחון אותנו, שכן רק בקיץ החולף הוכחנו כי ביכולתנו להכות באופן חסר תקדים את ארגוני הטרור ברצועת עזה. לא נהיה סבלניים כלפי ניסיונות לאתגר אותנו, ומי שיעשה זאת, דמו בראשו".

השר התייחס למערך המילואים שספג כישלון במהלך מלחמת לבנון וטענות נשמעו במבצעים אליהם יצא צה"ל בשנים שאחרי ואמר כי "בשנים האחרונות סבלו מערכת הביטחון וצה"ל ממשבר תקציבי יוצא דופן בחומרתו, שאילצו אותנו לעצור אימונים ולהשבית פעילויות, באופן שפגע בכשירות הכוחות. מערך המילואים נפגע מכך בצורה משמעותית, אך בחודשים האחרונים, בהתערבות ראש הממשלה והודות לתוספת תקציבית שקיבלה המערכת, שב צה"ל להתאמן במלוא הקצב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר