מי הפגינה נגד בנק הפועלים? אמו של השר משה כחלון

בעוד בנה השר משה כחלון מתכנן רפורמה בבנקים, מיסה כחלון הפגינה נגד סגירתו של סניף בנק פועלים בחדרה. "אני כבר 60 שנה פה, איך אסע לסניף אחר במרכז העיר" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ג'ורג' גינסברג - ynet)

בעוד בנה השר משה כחלון מתכנן רפורמה בבנקים, מיסה כחלון הפגינה היום (שני) נגד סגירת סניף בנק הפועלים בשכונת גבעת אולגה בחדרה. יחד עם כחלון האם הפגינו עוד עשרות בני אדם נגד כוונת הנהלת הבנק לסגור את הסניף הפועל במקום יותר מ-50 שנה.

חלק מהמפגינים טענו כי סגירת הסניף הוותיק הינה בגלל כניסתו של משה כחלון לתפקיד שר האוצר והרפורמה נגד הבנקים אותה בכוונתו לקדם כחלק ממצע מפלגתו. עם זאת, אמו אמרה כי אין קשר בין הדברים.

"אני כבר 60 שנה מנהלת את החשבון שלי פה בסניף הזה. איך אני אוכל לנסוע לסניף אחר במרכז העיר? זה קשה". אמרה מיסה כחלון.

יו"ר ועד השכונה, אילנה מסיקה, אומרת כי "השכונה הולכת וגדלה כל הזמן ובעוד 10 שנים יחיו בה כ-50 אלף תושבים. סגירת הסניף תפגע באוכלוסיה בשכונה בעיקר בקשישים. היום נפגשתי עם הנהלת הבנק והם הבטיחו לי שישאירו במקום כספומט ומכשיר הפקדת צ'קים, אבל זה לא מספק אותנו".

"אני לא קוראת לעבור לבנק שנמצא ממול, אני דורשת מהנהלת הפועלים להשאיר את הסניף פתוח. התושבים לא רוצים לעבור לסניף במרכז העיר או לסניפים באור עקיבא או בקיסריה. יש פה קשישים שלא יודעים להשתמש בכספומטים ורוצים להתנהל בסניף מול פקיד, ולא מול מכשירים אלקטרוניים", הוסיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר