אפל חושפת את OS X אל קפיטן ו-iOS 9

חברת אפל הציגה הלילה את מערכת ההפעלה החדשה שלה למחשבי המק, את מערכת iOS 9 המיועדת למכשירים ניידית, תוכנות חדשות ושירות הזרמת מוזיקה בתשלום. סיקור (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(אפל)

אפל חושפת את הדור הבא של מערכות ההפעלה שלה: בכנס המפתחים שערכה חברת אפל הלילה (שני) בסן פרנסיסקו, חשפה החברה את הדורות הבאים של מערכות ההפעלה למחשבים ולמכשירי האייפון. כשהחברה בחרה בשם בלתי שגרתי למערכת ההפעלה החדשה למחשבי המק שלה - OS X אל קפיטן (OS X El Capitan), שתחליף את מערכת ההפעלה יוסימטי שהושקה לפני שנה.

OS X El Capitan

מערכת ההפעלה החדשה של אפל למחשבי המק כוללת בעיקר שיפורי תוכנה שיסייעו לחוויית המשתמש, כמו ממשק חדש שמאפשר על ידי החלקה על משטח המגע בשלשה אצבעות את הצגת כל התכנות והאפליקציות הפתוחות וכן לפתוח ולסגור את האפליקציות הרצויות.

(אפל)

בנוסף הטמיעה החברה תוכנה חדשה בשם "Metal" שמבטיחה עיבוד גרפי יעיל יותר שיעבוד יחד עם שכבות תכנת העיבוד הגרפי Open GL. במקביל הציגה החברה שירות חיפוש משופר שמאפשר הצגת מזג אוויר, מניות נבחרות וחיפוש יעיל יותר בתוך האפליקציות.

(אפל)
(אפל)

iOS 9

במקביל, החברה השיקה את מערכת ההפעלה החדשה לניידים iOS 9 שהשיפורים בה מתמקדים גם הם בחוויית השימוש ופחות בממשק המשתמש ששונה באופן משמעותי במערכת ההפעלה הנוכחית iOS 8. כך הוטמעו שיפורים בשירות הסייעת הוירטואלית סירי, שתוכל לחפש היום גם בתוך אפליקציות, והשקת ממשק חיפוש חדש שבדומה לאנדרואיד יחפש תוצאות גם במכשיר ויאפשר גישה ישירה לתוצאות החיפוש באפליקציות השונות.

(אפל)

בנוסף הטמיעה החברה שיפורים באפליקציית התזכירים, כשהמשתמשים יוכלו לשלוח באופן מיידי מידע ישירות מהאפליקציות עצמן. במקביל שינתה החברה גם את שירות הכרטיסים הדיגיטליים, שמעתה ימצא באפליקציה חדשה בשם Wallet (ארנק) שירכז גם כרטיסי אשראי דיגיטליים ושירותי תשלומים.

(אפל)

בנוסף הוסיפה החברה שירות חדשות שירכז חדשות מאתרי חדשות נבחרים. האפליקציה תהיה זמינה בשלב הראשון רק בארה"ב, בריטניה וקנדה. גם שירות המפות זוכה לעדכון, כשהוא יציג מסלולי תחבורה ציבורית, כולל רכבות תחתית, בדומה לשירות המתחרה של ענקית האינטרנט גוגל.

(אפל)

החברה גם הודיעה על המשך ההשקעה בשירות התשלומים שלה - אפל Pay, שעל פי הדיווחים מדשדש ולא מוטמע בעסקים האמריקניים. השירות ייכנס גם לשוק הבריטי כשסגרה הסכמים על מספר בנקים בממלכה ואף תאפשר תשלום לשירותי התחבורה הציבורית.

(אפל)

ביטס 1 - הרדיו האינטרנטי של אפל

את ההפתעה המסורתית של החברה היא שמרה לסיום האירוע: השקת שירות הזרמת המוזיקה החדש שלה, שעושה שימוש בפלטפורמה של חברת ביטס שנרכשה לפני כשנה על ידי החברה בדיוק בשביל השירות הזה. האפליקציה תאפשר הזרמת מוזיקה בתשלום לפי בחירה, רדיו אינטרנטי ורשת חברתית חדשה שמקשרת בין האמנים למעריצים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר