פניה ליועץ המשפטי: פתח בחקירה נגד אורן חזן

התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, בדרישה לפתוח בחקירה נגד ח"כ אורן חזן, זאת בעקבות הודעת דובר יו"ר הכנסת כי חזן איים עליו (פוליטיקה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש - פלאש90)

התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה ויינשטיין, בדרישה שיפתח בחקירה נגד חבר הכנסת אורן חזן, בעקבות התחקיר החמור שפורסם נגדו בחדשות 2.

פניית התנועה נעשתה לאחר שדוברו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, אמר כי חזן איים על אדלשטיין והבטיח כי הוא "יאסוף עליו סיפורים", זאת בשל הדחתו מניהול ישיבות הכנסת. חזן הכחיש את האמור.

קודם לכן כתבה התנועה בתגובה לחשדות נגד חזן כי "העיניים רואות ומתקשות להאמין כי הטענות החמורות הללו מועלות כלפי חבר בכנסת ישראל".

"זה לא צהוב וזה לא רכילות והעניין הזה כבר איבד כל חוש הומור– אם בדל מהפרסומים נכון, מן ליצן כזה, שיש עליו כתם. יושב בוועדת חוץ ובטחון ומקבל החלטות רגישות, מנהל ישיבות כנסת", נכתב.

בתנועה פנו לראש הממשלה וראש סיעת הליכוד בדרישה שישעה את חזן מכל תפקידיו עד לבירור כל הטענות העולות מהתחקיר. "לא יקרה דבר או חצי דבר, שכדי לשמור על כבוד הכנסת – יו"ר הכנסת ינהל ישיבות במקומו ולא יקרה דבר אם הוא לא יישב בוועדת חוץ ובטחון עד שראש השב"כ יבצע את הבדיקות הרלוונטיות ויכריע האם לחזן יש את הסיווג הביטחוני הנדרש כדי לשבת בישיבות הועדה הרגישה ביותר מועדות הכנסת כפי שנדרש לפי חוק", טענו.

"ועוד משהו, קולם של חבריו לליכוד וגם של שאר חברי הכנסת כמעט ולא נשמע בסוגייה, זה מדהים וזה גודל השבר שקורה כאן –בעידן בו נשיא לשעבר יושב בכלא, ראש ממשלה לשעבר בדרך לכלא ושר מכהן בממשלה לאחר שהורשע בעבירות שוחד – גם אורן חזן כבר עובר בפוליטיקה שלנו ואסור פשוט אסור לנו להשלים עם זה לכל מי שחרד לדמותה של מדינת ישראל", הוסיפו בתנועה.

חזן הגיב אתמול בראיון ל'גלי צה"ל', לתחקיר ואמר כי "עצוב שלוקחים כתבה צהובה, מסריחה מצבע, ומנסים להפוך אותה לתחקיר רציני. איך זה יכול להיות תחקיר רציני כשרק רגעים מספר לפני השידור שולחים לי אס-אמ-אס שנראה כמו בדיה או פנטזיה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר