נעצר חשוד בגניבת ספר תורה מבית החולים 'זיו' בצפת

אחרי כחודש של חקירה מאומצת הצליחו במשטרה לעצור את החשוד בגניבת ספר התורה מבית החולים זיו בצפת. הוא נעצר בירושלים ויובא היום להארכת מעצרו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: אנה קפלן - פלאש90)

תושב צפת נעצר בחשד כי גנב ספר תורה מבית החולים זיו בצפת, לפני כחודש ימים. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

האירוע התרחש לפני כחודש, כאשר מתפללי בית הכנסת הקבועים והחולים המאושפזים בבית החולים שהגיעו להתפלל בבית הכנסת, גילו לתדהמתם כי ספר התורה לא נמצא בארון הקודש.

הם מיהרו לעדכן את הנהלת בית החולים, שהזעיקה את המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום אספו ראיות ופתחו בחקירה בניסיון לאתר את החשוד במעשה. עד עתה למרות מעצרו לא ברור כיצד הצליח אותו חשוד לצאת מבית החולים כשספר התורה באמתחתו בזמן שיש מאבטחים בכניסה וביציאה.

מעצרו התאפשר לאחר חקירה מאומצת שהתנהלה על ידי שוטרי תחנת צפת בפיקודו של מפקד התחנה סגן-ניצב יורם אזולאי. הללו ביצעו מספר רב של פעולות בנחישות על מנת להחזיר את ספר התורה.

ביום רביעי לאחר מאמצים מודיעיניים הוחזר ספר התורה על ידי המשטרה לבית הכנסת. זהות החשוד הייתה ידועה למשטרה וכנגדו הוצא צו מעצר מיום הגניבה.

אתמול אחר הצהריים נעצר בירושלים החשוד תושב צפת בן 45, הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בקריית שמונה.

מפקד תחנת צפת אמר כי "גניבת ספר תורה מבית כנסת וניסיון למוכרו, הינו מעשה נתעב ולא מקובל בשום קוד עברייני, מעבר לכך, הפגיעה פה היא גם דתית גם מוראלית וכספית. מיום מגשת התלונה הקצתי את מרב המשאבים על מנת לעצור את הגנב ולהחזיר את ספר התורה לבית הכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר