"איימנו שנעביר אותו לגיהנום"

האם נכנס 'דיבוק' באישה? "בוקע מתוכה קול של גבר"

העיר אלעד סוערת בעקבות השמועה על אישה, תושבת חולון, שמגיעה למניין תפילה בעיר בכדי שינסו להוציא ממנה דיבוק שנכנס בה • לפי הדיווח, האישה הגיעה למניין תפילה שם ניסה הרב לעזור לה עם שופרות ושמות מלאכים • עד ראיה: "זה מחזה קשה. האישה יושבת ומתוכה בוקע קול של גבר" (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
טקס הוצאת דיבוק בישיבת 'השלום'. ארכיון (צילום: מתניה טאוסיג / Flash90)

העיר אלעד סוערת בימים אלו בעקבות השמועה על אישה, תושבת העיר חולון, שמגיעה למניין תפילה בעיר בכדי שינסו להוציא ממנה דיבוק שנכנס בה, כך מדווח יהודה שלזינגר ב"ישראל היום".

לפי הדיווח, לפני כחודש וחצי פנתה האישה למספר רבנים וטענה כי נכנסה בה רוח. אחד המקובלים אף טען בפניה כי הרוח נכנסה דרך הפה.

בעצת אברך שמסייע להם הגיעו האישה ובעלה למניין של רב מוכר בעיר אלעד בכדי שזה ינסה להוציא ממנה את הדיבוק בעזרת תפילות ולחשים.

אתמול, וביום שלישי שעבר, כך לפי הדיווח, הגיעה האישה עם בעלה למניין "שחרית" בבית הכנסת "יביע אומר" בעיר, שם נערכה תפילה מיוחדת עם שופרות ושמות מלאכים, על-ידי הרב ועשרה אנשים שכונו "המייחדים".

אחד האנשים שהשתתף בתפילה מספר ל"ישראל היום" כי "זה מחזה קשה. האישה יושבת ומתוכה בוקע קול של גבר". לדבריו, "הרב דיבר אתו והצליח להבין מי הרוח. הוא רצח מישהו לפני 70 שנה, ומחפש מחילה".

"היא מכירה את זהות הנפטר ומצאה את הקבר שלו. אי אפשר להגיד שזו שטות. ניסינו במשך הרבה זמן להוציא את הרוח, איימנו שנעביר אותו לגיהנום", הוא מספר, "ניסו להוציא את הרוח דרך הבוהן ופתאום הבוהן התנפחה, רואים איך הרוח עולה לגרון וכל הגוף מתנפח, כמו בלון שזז בגוף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר