צפו בכיכר TV: פילוג בישיבה ביסודות, "דיבוק" הגיע לאלעד?

כל חדשות היום במבזק כיכר TV: פרשת פישר מגיעה לבית המשפט, האם 'דיבוק' נכנס באישה מחולון? הפורץ המוזר שחדר לבתים בשביל להעיר אנשים וגם: 'סלטה' למכנסיים (כיכר TV)

(תמונה ראשית: Matanya Tausig/Flash90)

כותרות כיכר TV:

פרשת רונאל פישר מגיעה לבית המשפט. עד המדינה ערן מלכה הודה והורשע במסגרת הסדר הטיעון. הפרקליטות דורשת שיקבל עונש מאסר של 7 עד 9 שנים. מלכה ישמש עד תביעה נגד הנאשמים האחרים שהגיעו היום לבית המשפט בהם רונאל פישר, רות דוד והקבלן יאיר ביטון.

• דיבוק, צא: אישה הגיעה בימים האחרונים לבית כנסת באלעד וטענה כי היא סובלת מרוח של רוצח שנכנסה לגופה. המקובלים ערכו לה תיקון מיוחד במהלכו ניסו לשכנע את הדיבוק לצאת מגופה. "זה מחזה קשה, האישה יושבת ובוקע ממנה קול של גבר", סיפר אחד הנוכחים.

• הישיבה ביסודות מתפרקת: בימים האחרונים סוער עולם הישיבות סביב הפילוג בישיבה הגדולה "יסודות". אחרי שאמש פורסם מכתב בחתימת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קנייבסקי, הקורא לתלמידים שלא לעזוב את הישיבה, היום התפרסם מכתב של כמה ראשי ישיבות המעידים כי לאחר שלא הצליחו לפתור הבעיות בישיבה אישר הגראי"ל לראש הישיבה הפורש הרב ברוך צבי לב לפתוח ישיבה חדשה.

• הכירו את אחד הגנבים המוזרים בעולם. תושב מצפה רמון, נהג לפרוץ לבתים של תושבי היישוב, להעיר אותם משנתם ולהימלט מהזירה ללא שגנב דבר. באחד המקרים, אף התיישב לצפות בטלוויזיה ונרדם על הספה. הוא הורשע במסגרת הסדר טיעון וקיבל 6 חודשי עבודות שירות.

• סלטה למכנסיים: ולסיום, ריימונד באטלר, הוא מתעמל, המתמחה בגלגולים לאחור, ואף נכנס בשל כך לספר השיאים של גינס, כעת הוא מפרסם סרטון בו הוא נראה מבצע "סלטה" באוויר ומצליח להשחיל את עצמו לתוך זוג מכנסיים.

• תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד בהיר ותחול ירידה בטמפרטורות, מחר לא צפוי שינוי ויהיה נח יחסית לעונה.

קרדיטים: המתעמל -ערוץ היוטיוב של Raymond Butler, פישר - עפר מאיר ynet; דיבוק תמונות - מתניה טאוסיג - פלאש90; הגראי"ל שטיינמן - אלי קובין וכיכר השבת. מצפה רמון - יעקב נחומי פלאש90' גנב - אילוסטרציה שאטרסטוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר