"מרגיש רע עם זה"

מצלמות חשפו: יונתן רזאל השחית מיצג על אבולוציה

צוות בבית ספר בשרון גילה כי הזמר יונתן רזאל שהוזמן למקום כדי להופיע ביום האחדות, הרס מיצג שעסק בתורת האבולוציה תוך שהוא מתועד במצלמות האבטחה. בית הספר הגיש תלונה במשטרה כנגד הזמר ורזאל התנצל: "אני מרגיש רע מאוד עם מה שקרה. נפגעתי מהתמונה, אך זו לא דרכי" (חדשות המוזיקה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יונתן רזאל (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

הזמר החרדי יונתן רזאל תועד במצלמות אבטחה של בית ספר בשרון כשהוא משחית מיצג העוסק באבולוציה, הנחשבת לאחת מן התיאוריות הכפרניות ביותר בנוגע לבריאת העולם.

האירוע התרחש בשבוע שעבר בתיכון "דרור" בשרון, כאשר רזאל הוזמן להופיע בפני התלמידים לרגל "יום האחדות" שנקבע לזכר שלושת הנערים אייל יפרח, גיל- עד שער ונפתלי פרנקל הי"ד ומטרתו להעלות על נס את חשיבות האחדות בעם ובחברה הישראלית.

אלא, שבתחילת השבוע, הצוות של בית הספר גילה כי מיצג העוסק באבולוציה הושחת. אלו מיהרו לבדוק במצלמות האבטחה ולתדהמתם גילו כי הזמר יונתן רזאל הוא זה שלכאורה השחית את המיצג.

לפי הדיווח בגלי צה"ל, הנהלת בית הספר מיהרה להגיש תלונה במשטרת ישראל בכדי שזו תחקור את הזמר לפשר מעשיו. הזמר עצמו יצר קשר עם הנהלת המוסד וכתב "אני מרגיש רע מאוד עם מה שקרה. נפגעתי מהתמונה, אך זו לא דרכי".

האבולוציה טוענת כי מוצאו של האדם והקוף מאב קדמון אחד, וכי האדם התפתח במשך מליוני שנים עד שלפני 49 אלף שנה הגיע למצבו הנוכחי (עפ"ל). תורת זו נחשב לתורה כפרנית, הכופרת בגילו של העולם על פי התורה, וכופרת בכך שבני האדם נוצרו כפי שהם על ידי בורא העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר