תיעוד מקומם: נהג אוטובוס עיכב ניידת טיפול נמרץ עם חולה במצב אנוש

נהג מד"א תיעד הבוקר נהג אוטובוס כשהוא לא מאפשר לניידת טיפול נמרץ - שבתוכה חולה במצב אנוש - לעקוף אותו בכביש: "מה שחשוב לו זה לעקוף עוד רכב ועוד רכב". צפו בתיעוד (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: יוסי אבוהרון)

יוסי אבוהרון, נהג ותיק במד"א, תיעד הבוקר (רביעי) נהג אוטובוס של חברת "מובילי אשל" כשהוא לא מאפשר לניידת טיפול נמרץ, בתוכה חולה מונשם במצב קריטי, לעקוף אותו בכביש. האירוע התרחש הבוקר כשניידת טיפול נמרץ של מד"א הובילה חולה מונשם במצב קריטי מבית החולים סורוקה בבאר שבע לבית החולים שיבא בתל השומר.

נהג האמבולנס, שהפעיל סירנה וצופרים, תיעד את נהג האוטובוס כשהוא נוסע על הנתיב השמאלי, עוקף מספר רכבים, כשבכל הזמן הזה הוא לא מאפשר לנהג הניידת לעקוף אותו. בסופו של דבר, לאחר דקות ארוכות, הצליח נהג מד"א לעקוף את האוטובוס, כשלטענת אבוהרון, נהג האוטובוס עוד הספיק לעשות תנועה מזלזלת לעבר אנשי מד"א בניידת.

(צילום: יוסי אבוהרון)

אבוהרון שיתף את הסרטון בדף הפייסבוק שלו והתיעוד צבר תאוצה ושותף על ידי מאות גולשים. "אלו הם חיי צוות אמבולנס (במקרה הזה טיפול נמרץ) על קצה המזלג במדינת ישראל" כתב אבוהרון. "חולה מונשם במצב קריטי, אבל למה למה שנהג האוטובוס של מובילי אשל יפנה לנו את הדרך?! כי מה שחשוב לו זה לעקוף עוד רכב, ועוד רכב, ועוד רכב ולעשות דווקא!".

מ"מובילי אשל" נמסר בתגובה כי "הסרטון הובא לידי בעלי החברה, שרואה בחומרה את המקרה". עוד מסרו בחברה כי "אנשי מד"א עושים עבודת קודש ומצילים חיי אדם רבים מדי יום. בדקנו את המקרה לעומקו ונמצה את הדין עם נהג האוטובוס. אנחנו מודים למר אבוארון שפרסם את הסרטון החשוב ועל האפשרות שניתנה לנו לתחקור ולבדיקת האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר