התפתחות נוספת בפרשת פישר

וינשטיין הורה: לחקור את התנהלות דוד כפרקליטה

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הורה למשטרה לחקור את התנהלותה של עו"ד רות דוד בתפקידה כפרקליטת מחוז תל אביב בחשד לעבירות בתחום טוהר המידות. עד כה לא עלו ממצאים המבססים חשדות להטיות בטיפול בתיקים על ידי עורכת הדין רות דוד בתפקידה כפרקליטת מחוז תל אביב (אקטואליה, משפט)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
עו"ד פישר ורות דוד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הורה למשטרה לחקור את התנהלותה של עו"ד רות דוד בתפקידה כפרקליטת מחוז תל אביב. בלשכת היועמ"ש התקיימה היום (חמישי) ישיבה בנושא בדיקת הטענות שהועלו בעניין התנהלותה של עו"ד רות דוד בעת היותה פרקליטת מחוז תל אביב.

בישיבה השתתפו פרקליט המדינה, שי ניצן, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (פלילי), רז נזרי, ראש האגף לחקירות ולמודיעין, ניצב מני יצחקי, ראש להב 433, ניצב רוני ריטמן, וצוות הבדיקה המיוחד שמונה בלהב 433 לבדיקת הטענות.

בהודעת היועץ המשפטי נאמר כי המשטרה הציגה את ממצאי הבדיקה הראשוניים שהתקבלו בשבועות האחרונים, המניחים תשתית לחשד לביצוע עבירות פליליות. יצויין כי בשלב זה לא עלו ממצאים המבססים חשד להטיות בטיפול בתיקים על ידי עו"ד רות דוד בעת מילוי תפקידה כפרקליטת מחוז.

בתום הדיון החליט היועץ המשפטי לממשלה לאמץ את המלצת פרקליט המדינה, המשנה ליועמ"ש (פלילי) וראש האגף לחקירות ולמודיעין ולפתוח בחקירת משטרה לבירור החשדות.

כזכור, שמה של רות דוד עלה לכותרות לאחרונה כשנקשר ל"פרשת רונאל פישר", החשוד במתן שוחד ובעבירות מרמה שונות. על פי החשד, דוד שיתפה עם פישר פעולה וסייעה לו בביצוע העבירות. במהלך החקירות עלה החשד כי גם במהלך עבודתה כפרקליטת מחוז תל אביב עברה דוד על עבירות בתחום טוהר המידות, ובקבלת מתנות לכאורה על רקע חברותם באופן פסול. כאמור, כעת תחקר גם התנהלותה בזמן שכיהנה כפרקליטת מחוז תל אביב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר