חסן נסראללה נמצא בין חיים למוות

נסראללה העמדה שלו נמחקת, החיילים שלו נמחקים והרבה בורחים לו, התחמושת שלו מתרוקנת והוא נמצא בין חיים למוות. מידי פעם הוא מצטלם, מאיים שהוא קיים (המסר השבועי)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (צילום: באדיבות תאיר נרי)

ריבון כל העולמים, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, אב הרחמים, אבא של היהודים ושל כל העולמות, עושה, עושה ועושה הכל בעולם על פני כדור הארץ, בכדי שהיהודים יתעוררו, יתפכחו וינערו מעליהם את הקליפות, יבואו לארץ וידבקו אליו! מעורר גם את ממשלת ישראל, שלא יאמינו במדינות העולם, שיאמינו רק בבורא עולם ובעצמם. כל הארצות והמדינות בעולם, דואגות אך ורק לאינטרסים של עצמן ולאף אחת לא אכפת מהעם היהודי.

הטילים שנורו מרצועת עזה לישראל - כל פעם מאשימים ארגון אחר, כל פעם כאילו קם ארגון חדש - אין שום ארגון חדש, כולם אנשי חמאס ופלסטינאים. אבו מאזן בכבודו ובעצמו ואנשי החמאס, שולחים שליחים בכדי לגרור את מדינת ישראל למלחמה. לבורא עולם כואב על כל טיל שמגיע למדינת ישראל והוא מגן ושומר.

עם בורא עולם לא משחקים, רואים את הניסים, רואים את הטילים שעפים - ולא קורה כלום! ניסו לעשות חרם על ישראל באמצעות פיפ"א ולא צלח להם - זה נס מבורא עולם שהתערב. שחברת אורנג' חזרה בה – זה בורא עולם התערב. בורא עולם עושה ניסים לעם ישראל בכל שנייה, שום דבר לא מובן מאליו!

כל העולם הבל הבלים. ימשיכו אסונות הטבע בעולם, שיטפונות וצונאמי, התפרצויות הרי געש, חום ואש, רוחות וסערות קשות, רעידות אדמה קשות, הכל ימשיך ויתגבר מיום ליום. בורא עולם עושה טלטלה וזעזוע בכל כדור הארץ, אך ורק בשביל היהודים. כדי שהגויים יהיו עסוקים עם עצמם, וכדי שהיהודים יראו את הניסים שעושה בורא עולם ויבינו שהקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר עליהם ורוצה את טובתם.

בדיוק כמו עשר המכות במצרים, המצרִים קיבלו מכות קשות, ועכשיו עוד יותר, ובני ישראל התאוששו מהעבדות וראו את הניסים ואת הטוב שקיבלו. היום, אחרי אלפי שנים שהעולם כביכול מודרני, כל העולם – זה מצרים, וישראל - אלו בני ישראל. האנטישמיות בעולם הולכת ומתגברת, מתפשטת ומתפתחת ואף אחד לא יכול לעצור את זה. ליהודים בחו"ל אין מה להישאר שם, אפילו דקה אחת, חבל על כל נשימה בטומאה של ארץ זרה, חיי אדם שווים מיליארדים. השנאה לעם ישראל היא מזמנו של עשיו שעשיו שונא ליעקב. עם ישראל הוא עם מובחר ומקנאים בו.

המשטרה עושה עבודה נפלאה וצריכה להיות ערנית שהאזרחים לא ייקחו את החוק לידיים. המשטרה צריכה לפעול על-פי חוק ומשפט, יושר ואמת.

ממשלת ישראל צריכה להיות מאוחדת ומלוכדת, זה לא משחק. די לשחק ביהודים בעם ישראל, די להתעלל בהם. קמה ממשלה - להתלכד איתה. מספיק עם הלעג של כל העולם מול ממשלת ישראל והמפלגות, הם ממשיכים ללעוג. הגויים בתוך ומסביב עם ישראל מנצלים את החולשות והמריבות בכנסת ישראל. לכל הלועגים יהיה בסוף לעג אחד גדול - מידה כנגד מידה.

עם ישראל לא לעשות הפגנות ולא שביתות, לא ללמוד מהגויים! שביתות והפגנות זו דרכם של הגויים ולא של יהודים. יש לדבר עם משרדי הממשלה ולפתור כל בעיה. הקדוש-ברוך-הוא לימד את היהודים לשבת על כיסא, סביב שולחן ולפתור בעיות בחוכמה, בינה ודעת, ולא בכוח.

מדינת ישראל - לא להאמין בתהליך של כל הגויים שרוצים שלום, הם מזויפים, שקרנים והם רוצים להשמיד את מדינת ישראל. גוש קטיף יחזור לישראל! גוש קטיף זה לא פתח לקחת עוד חלקים ממדינת ישראל - אסור לנו לתת להם פיסת אדמה. לא חסר לגויים שברצועת עזה וסביבנו מקום לגור. מדינת ישראל היא אחת המדינות הקטנות ביותר בעולם, ובגלל שנאת החינם של הגויים, הם רוצים להשמיד אותה.

צריך לתת לצבא-הגנה-לישראל גיבוי חזק ואת כל מה שחסר להם, צריך לברך אותם ולהתפלל עליהם. כלכלת מדינת ישראל היא שפע של שפע, הכל טוב! בורא עולם לא מכשיל את מדינת ישראל בשום דבר. כל האחראיים על הכלכלה בארץ ישראל, בורא עולם נותן בהם דעת, תבונה, חוכמה, עושה להם ניסים ומכוון את הכלכלה בדרך הטובה ביותר. יש פרנסה בשפע צריך רק לעבוד.

סוריה, מורדים, דאע"ש, חיזבאללה, תורכיה, איראן - הכל שם תוהו ובוהו, ערבוביה אחת גדולה - מגדל בבל. הם הורגים זה את זה, ממש מוחקים את סוריה מעל פני כדור הארץ וגם את עצמם. למרות כל זאת, ישראל צריכה להיות ערנית בגבול סוריה כי אין להם מה להפסיד. הם נכנסו לשיגעון ורוצים להתאבד, יש לפקוח עיניים באוויר, בים וביבשה. נסראללה העמדה שלו נמחקת, החיילים שלו נמחקים והרבה בורחים לו, התחמושת שלו מתרוקנת והוא נמצא בין חיים למוות. מידי פעם הוא מצטלם, מאיים שהוא קיים.

ברצועת עזה ממשיכים לחפור ולחפור מנהרות. בורא עולם מן השמיים ימוטט להם את המנהרות בתוך תוכם. בורא עולם מוטט וימשיך למוטט מנהרות מלאות באנשים. המנהרה תתמוטט ותקבור אותם כמו האדמה שפתחה את פיה בזמן קורח, שהלך נגד משה רבנו. נתן בורא עולם הוראה שכל המנהרות שהם חופרים לכיוון ישראל, יפלו עליהם, יקברו אותם וימותו בתוכן ראשי החמאס והפלסטינאים. הם לא מבינים מה קורה, בורא עולם יקבור את כל החופרים – במנהרות!

הקדוש-ברוך-הוא מבקש: 'רק תאמינו בי, תתפללו אליי, תשתדלו לקיים את עשרת הדיברות ואני אלחם לכם ואתם תנוחו מאויביכם'.

מצרים יסתבכו עם עצמם. יש שם מהפכה שקטה. התקשורת מחכה לאקשן, לזוועות כדי לדווח, עוד מעט יפתח חזק. ירדן מחכה לשים את הפליטים בגבול ישראל. בורא עולם לא ייתן לה. הכל יתהפך עליה, והפליטים יאכלו אותה בעודה בחיים.
במזרח ירושלים יש קנוניה גדולה, הם מחפשים לפגוע ביהודים. מגיעים מרמאללה ומירדן ונכנסים בשקט.

צבא-הגנה-לישראל צריך להיות ערני, צריך להציב בכל מקום חיילים מוסווים לאזרחים, לא חייב להיות חייל במדים, כך יותר קל לגלות את המפגעים ויש פחות סיכונים.

בתורכיה אנשים מתים מפחד מארדואן. הוא לא רוצה תקשורת, ומי שהולך נגדו - הוא הורג אותו. דאע"ש מתפשט ומאיים על תורכיה. איראן שמחה, מאושרת ורוקדת, מנצלת את השקט שאין מי שיתנגח איתה, כי המתנגחים - מתנגחים בינם לבין עצמם. הם ממשיכים לפעול 24 שעות ביממה כדי לייצר אטום - עשר פצצות ולא אחת. הפלא הגדול הוא, שהם פוחדים פחד מוות מהיהודים בארץ ישראל.

ארצות הברית ורוסיה רוצות שתיהן לשלוט במזרח התיכון, כל אחת רוצה למשוך בחוטים, מתחרות מי תשפיע יותר. יש מהפכות והרס גדול בכל מדינות וארצות העולם ולא מפרסמים. מפרסמים רק את מה שנגד ישראל.

הקדוש-ברוך-הוא מראה ליהודים בארץ ישראל: אתם נקודה אחת בעולם וכוחכם הוא כמו כל העולם, כי אתם מאמינים ומתפללים לבורא עולם, לכן אתם מוגנים מבורא עולם. 'יהודים יקרים, ונשמרתם לנפשותיכם ואני מעליכם!'

האנטישמיות בצרפת תתגבר בצורה מחרידה, משהו הזוי. כל היהודים - לא כדאי לחשוב פעמיים ולא לחכות אפילו דקה. חבל על כל רגע באדמת נכר, לברוח משם ולהגיע דחוף לגור בארץ.

ממשיך בורא עולם לגלות את אנשי השוחד, המרמה והזימה ויהיו עוד הרבה בושות לאנשי הצווארון הלבן. המצב הפך להיות כזה מכוער, מי שצודק מאשימים אותו ומי שאשם מצדיקים אותו. איבדו את החוק במדינת ישראל ועכשיו בורא עולם 'מיישר' אותו.

מלך המשיח בן דוד נמצא בארץ ישראל, עובד, פועל ומבקש רחמים על היהודים. הערבים וכל מדינות העולם יהיו משועבדים ועבדים ליהודים. מי שלא ירצה להיות עבד ונאמן ליהודים - זִכרו טוב - ייעלם מן העולם! מי מהגויים שיאמינו בקדוש-ברוך-הוא וביהודים ויבינו שצריך להיות משועבדים ליהודים ויעבדו אותם - בורא עולם ייתן להם לחיות על פני כדור הארץ. הערבים והגויים צריכים להיות משועבדים ליהודים, והיהודים משועבדים לקדוש-ברוך-הוא ומאמינים בו. מי שלא מאמין בקדוש-ברוך-הוא ומי שלא נכנע אליו, עובר סבל וייסורים קשים.

כל הרבנים במדינת ישראל וגדולי התורה, ימשיכו לצאת בפרהסיה ויארגנו כנסים גדולים, כדי להתפלל על הגנת ארץ ישראל ולבקש את המלכת מלך המשיח בן דוד, כדי שכל יהודי יהיה תחת גפנו ותחת תאנתו, בענוותנותו.

יש ענן אש שמגן על גבולות ישראל ומשיח בן דוד שמתפלל ומתחנן לקדוש-ברוך-הוא שיגן וישמור על מדינת ישראל יום-יום! יהודים - כל נתינה, כל חסד וצדקה, מצילים אתכם מפורענות ובעיות!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר