הרבנות הראשית שלחה משגיח לפוליגרף שהוכיח: בשר טרף הוחתם ככשר

הרבנות הראשית שלחה משגיח לבדיקת פוליגרף אצל סוכן FBI לשעבר, לאחר שמפעל בשר שכשרותו נפסלה בעקבות עדות כי החתים בשר טרף ככשר הגיש עתירה לבג"ץ (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: דורון הורביץ - פלאש90)

הרבנות הראשית הפנתה משגיח לבדיקת פוליגרף, לאחר שמפעל לבשר בקר שכשרותו נפסלה, בעקבות עדות המשגיח על החתמת בשר טרף ככשר, הגיש עתירה לבג"ץ, וטען כי הטענות שיקריות.

על פי הדיווח באתר וואלה! NEWS, מדובר בבית מטבחיים בפרגוואי המייצר בשר בקר, שם כאמור תיעד אחד העובדים שפוטר את העובדים אורזים לכאורה בשר טרף באריזות כשרות למהדרין.

הסיפור החל לפני כחצי שנה, אז טענו שני משגיחים לראש הצוות על המקרה, אך לטענתם הוא בחר להתעלם ועזר לבעלי המפעל ובכך הציל את כספם. העובד שהתלונן פוטר ובעלי המפעל טענו כי העובד בחר להתנקם בהם על פיטוריו וביים את הסרטון.

האירוע התרחש לכאורה בזמן היעדרותם של המשגיחים מטעם הרבנות הראשית, ובכך לטענת העובד יכלו עובדי המפעל לבצע לכאורה את המעשה החמור.

אחד ממפעלי הבשר שקיבלו את הבשר הלכאורה טרף עתר לבית המשפט העליון נגד החלטת הרבנות להפסיק את הכשרות וזאת מאחר שלטענתם הסרטון בוים כחלק מנקמה.

הרבנות הראשית החליטה לשלוח את המשגיח שעומד במרכז הפרשה לבדיקת פוליגרף, אצל סוכן FBI לשעבר, ולפי התוצאות העובד נמצא דובר אמת.

ביום שישי הגישה הרבנות את תגובתה לבג"ץ, בה נכתב: "יש בממצאי הפוליגרף כדי לחזק את מסקנתנו שלפיה הסרטונים מציגים הטעיית כשרות חמורה המתרחשת במהלך פעילות אריזת בשר במפעל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר