כיכר TV: צה"ל מוצג כאויב העיתונות

מבזק כיכר TV לסיכום חדשות היום: הקרב בליכוד, המרגלים המערביים שנחשפו, צה"ל מוצג בלונדון כאויב העיתונות. וגם: השיטפונות בגאורגיה ששלחו לרחוב היפופוטמים (מבזק)

(צילום: מתוך הווידאו)

כותרות כיכר TV:

• הקרב בליכוד: אחרי שניצח את הבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו עלול לספוג הפסד דווקא בתוך מפלגתו. היום מתקיימת במרכז הליכוד הצבעה, על שיטת הפריימריז לרשימה לכנסת, נתניהו תומך בהצעת פשרה לפיה את הרשימה הארצית יבחרו המתפקדים ואת נציגי המחוזות יבחרו חברי המרכז, לעומותו מוביל חבר הכנסת דודי אמסלם הצעה לפיה חברי המרכז יבחרו את כל הרשימה.

• לעצור את ההסתה: יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ מרב מיכאלי, עוררה סערה, כאשר בסרטון שהעלתה לרשת בכדי לתקוף את מעשיו לכאורה של ח"כ אורן חזן בבולגריה, טענה כי גם הנוסעים להשתטח על ציון רבי נחמן מברסלב באומן, עושים שם מעשים חמורים ופסולים. בתגובה תקף אותה ח"כ בצלאל סמוטריץ' וטען כי "התפרץ לה הגרבוז".

• מסמכי סנודן: כלי תקשורת בריטים מדווחים, כי בריטניה וארצות הברית, החזירו מרגלים וסוכנים שעסקו בפעולות ביון במדינות אויב, זאת לאחר שרוסיה וסין הצליחו להשים יד על כמיליון מסמכים מסווגים, שהודלפו על ידי אדוארד סנאודן, ולפצח את הקודים שבהם ובכך סיכנו את חיי הסוכנים.

• מי אויב העיתונות? בעוד שברחבי המזרח התיכון, עיתונאים נהרגים ונרצחים בידי ארגוני טרור אסלאמיסטים, במוזיאון המלחמה בלונדון, בחרו להציג דווקא ג'יפ של סוכנות הידיעותAP, שנפגע מירי של צה"ל בעזה, כמייצג את הסכנות שכרוכים בעיתונות. לאחר שישראלים הביעו זעם על כך, הבהירה מנהלת המוזיאון כי לדעתה "ניתנה פרשנות מדוייקת על ידי המוזיאון באותה רמת מקצועיות שאותה ניתן למצוא בגלריית השואה".

שיטפונות בבירת גאורגיה: גשמים עזים בבירה טביליסטי, גרמו לנהר לעלות על גדותיו, מה שהביא להצפה בכל רחבי העיר ולהרס עשרות מבנים, ואף לכמה הרוגים. בנוסף, ההצפות גרמו לנזק לתאים בגן החיות המקומי, וחיות כמו טיגרסים, אריות והיפופטמים ברחו מכלוביהם, ונתפסו רק לאחר מרדף ארוך.

• תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד בהיר, ותחול עליה קלה בטמפרטות, שיהיו נוחות יחסית לעונה, מחר צפויה עליה נוספת במידות החום.

קרדיטים: מוזאון המלחמה בלונדון - ynet וויקפדיה, נתניהו - מתוך דף הפייסבוק של נתניהו; דודי אמסלם - מתוך ערוץ הכנסת; מרב מיכאלי - מתוך דף הפייסבוק של מרב מיכאלי; אומן - ישי כהן, כיכר השבת; סמוטריץ' - מתוך ערוץ הכנסת; סנודן - מתוך ערוץ היוטיוב של TED.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר