גרפולוגיה: שנון, אך לוקה בדכדוך לעתים קרובות

עץ במיקום לא שגרתי בעליל מגלה: המצייר בעל אישיות שנונה והומוריסטית. אך מי יצחיק את הליצן? - לעתים קרובות הוא נוטה לעצבות ודכדוך. איך מתגברים? (גרפולוגיה, משפחה)

תמר פינקלשטיין | כיכר השבת |
העץ מגלה: שנון, אך לוקה בדכדוך (צילום: shutterstock)

אני פונה אליך מתוך סקרנות, בעקבות חבר שאובחן אצלך והתפעל מרמת הדיוק שלך באבחון. אני טיפוס די סקפטי, וכך הייתי עד לאחרונה כלפי תחום הגרפולוגיה (עד שהבנתי שזה רציני ובנוי על הגיון) שמי ג' בן 30, נשוי+2, כותב ביד ימין. מה את יכולה לראות עליי ועל מצבי?

לג' שלום וברכה,

ניכר מן הציור ומכתב היד, כי הנך אדם מקורי ושנון, בעל חוש הומור, שאוהב לראות תוצאות והישגים מיידים. יחד עם זאת, אני רואה אצלך קונפליקטים, וירידה חדה במצב הרוח. עצוב לך.

העץ של ג'

המיקום הלא-שגרתי של העץ שלך, בפינה התחתונה בצד השמאלי של הדף מעידה על אותה תחושה של שקיעה בדכדוך. גם הענפים הנפולים בצידי העץ מצביעים על פניך ה"נפולות".

אחת התחושות שמלוות אותך בחיים היא שאינך ממצה מספיק את היכולות שלך. הצמרת שמסמלת את מידת מימוש הפוטנציאל, קטנה מדי ביחס לגזע (היחס המקובל אצל מבוגרים הוא של 2/3 צמרת לעומת 1/3 גזע).

חשוב להבחין בין עצבות שהיא זמנית וחולפת בעקבות אירוע כזה או אחר, ובין עצבות שהיא "כרונית", ומושפעת מהרגלי חשיבה לקויים של מחשבות שליליות ומייאשות הקשורות לדימוי עצמי נמוך, להרגשה ש"אני כישלון", ש"לאחרים יש יותר מזל", ש"אילו מציאות חיי הייתה שונה, הייתי מאושר".

יש לזכור, לשמוח זו בחירה! (למעט מקרים יוצאי דופן) הכל תלוי בהסתכלות שלנו ובתוכן המחשבות שאנו מכניסים לראש.

אז מה עושים? משנים את ה"תקליט". מטפטפים מחשבות חיוביות ובונות, במקום השליליות. גם אם לא רגילים, וזה נשמע מלאכותי, המילים החיוביות, הטפיחה העצמית על השכם והמשפטים האופטימיים פועלים במשך הזמן על התת-מודע, וזה פשוט עובד!

אז נכון, זהו תהליך, וזה דורש עבודה, אך גם "רומא לא נבנתה ביום אחד".

הערה: כל תכונה מתפרשת על פי הצלבה של מספר סימנים גרפולוגיים (לא רק סימן אחד), וביחס למכלול הציור.

אתם מוזמנים לשלוח ציורי עצים לכתובת המייל שמופיעה למטה.
יש לצייר בעיפרון עץ על גבי דף חלק (גודל 4A) ולחתום את שמכם על אותו הדף, לציין גיל, בן/בת ובאיזו יד אתם כותבים ולשלוח ל: tamarf.grapho@gmail.com

>> לכל הטורים של תמר פינקלשטיין על גרפולוגיה ופענוח ציורים

תמר פינקלשטיין - גרפולוגית מוסמכת מטעם האגודה לגרפולוגיה מדעית בישראל, מרצה ומוסרת קורסים וסדנאות בתחום. טל': 052-801-2031

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר