סערת נאום הבהמות

קוטלר: "הוציאו להורג בלי לרדת לעומקם של דברים"

השחקן החילוני עודד קוטלר שהשווה בין מצביעי הליכוד לבהמות, ועורר סערה ניסה להסביר את דבריו ואמר "אני חוזר בי מכל כוונה לפגוע במישהו. העדר כולל גם אותי" (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
לא הבנתם אותו. קוטלר (צילום: אסף מגל - ynet)

סערת נאום הבהמות: השחקן החילוני עודד קוטלר, שהשווה את מצביעי הליכוד ל"בהמות הלוחכות קש וגבב", הגיב הבוקר לסערה שעורר בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל.

"אני חוזר בי מכל כוונה לפגוע במישהו ממצבעי הימין, השמאל, האמצע והצפון. לא לזה התכוונתי, התכוונתי רק לדבר אחד - ליצור חברה שיש בה אמנות חופשית ולא עדרית. לא אמרתי אתמול דברים נהירים מספיק", התפתל קוטלר.

קוטלר הוסיף: "העדר כולל אותי, גם אני בהמה. לא התכוונתי לאריג מסוים או לסוג מסוים של אזרחים, התכוונתי לכולנו. אסור לשכוח שהדברים שלי, אויב העם החדש, באו כתגובה לדברים של שרת התרבות רגב".

באשר לגל התגובות נגדו הגיב קוטלר: "יש כבר עמוד תלייה בפניה של פרישמן וריינס. הכל מוכן להוצאה להורג שנעשתה בלי שמישהו בכלל ירד לעומקם של דברים, אבל אנחנו מכירים את הרחובות שלנו. נדמה לי שמי שמבקש ברחובתנו למצוא בדברי את הרע והמכוער יצליח בזה גם אחרי ההסבר הזה".

צפו: "נאום הבהמות" של קוטלר (צילום: אסף מגל - ynet)

במקביל, בתיאטרון הקאמרי שבו מביים קוטלר הצגה, מסרו בתגובה: "קוטלר במאי עצמאי עם רקורד מרשים בעולם התיאטרון הן כשחקן, הן כבמאי, הן כמנהל פסטיבלים והן כמנהל תיאטרון. זכותו להביע דעה במדינה דמוקרטית".

בכנס של אמנים שונים, נגד החלטות שרת התרבות מירי רגב, אמר קוטלר: "תארי לך, גברת רגב, את עולמנו, עולמך, שוקט – ללא ספר, ללא מוזיקה, ללא פואמה. עולם שאין מפריע בו, אין מפריע ללאום לחגוג 30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות מלחכות קש וגבב".

כאמור, דבריו זכו לתגובות חריפות רבות, בהן גם שלי יחימוביץ' שצייצה בחשבון הטוויטר שלה "אשתמש בחופש הבטוי שלי כדי לאבחן שמי שמכנה 985,408 בני אדם בהמות הוא בהמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר