ח"כ יצחק ועקנין מאשים: הבת שלי ב'מטריקס' מקופחת לעומת החילוניות

ח"כ יצחק וקנין, נאם הבוקר בוועדת הכספים במסגרת דיון בסבסוד מעונות יום לחרדים, וטען כי הציבור החרדי הכי מקופח במדינה הוא סיפר על בתו העובדת ב'מטריקס' ומרוויחה פחות מהחילונית (פוליטיקה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יצחק ועקנין (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

הקיפוח החרדי: חבר ועדת הכספים ח"כ יצחק וקנין, ש"ס, נאם הבוקר (שלישי) בדיון בוועדת הכספים שעסק בסבסוד מעונות יום למשפחות החרדיות, והביע את כאבו על הקיפוח הקיים במדינת ישראל כלפי הציבור החרדי, גם אלו שעובדים.

ח"כ וקנין אמר בדיון: "אני שם פה דברים על השולחן, מדבר ישירות - שלא תגידו שאני עושה לכם איזה סיבוב מפה לשם. בדידי הדבר - לא במישהו אחר, אני מדבר על עצמי. מדברים הרבה שהציבור החרדי יצא לשוק העבודה. האמינו לי שהציבור הזה עובד, רוצה לעבוד, אבל הוא הציבור הכי מקופח במדינת ישראל".

בשלב הזה הציג ח"כ וקנין סיפור של ביתו העובדת: "יש לי ילדה שעובדת באחת המפעלים הביטחוניים של מדינת ישראל. היא משמשת כהנדסאית, היא למדה במגזר החרדי ועובדת שם מעל לשנה וחצי, בחברת מטריקס. חילוניות לידה בחדרים סמוכים ולמגזר החרדי נותנים את האגף שלהם".

לדבריו: "הבת שלי מרוויחה 5.600 שקלים, ולידה - פחות ממנה בתואר, מרוויחות 8.800 שקל, גם בסיווג שלה היא יותר גדולה מהן, במקצועיות שלה היא יותר טובה מהן, אבל חברת מטריקס - את כל החרדיות מעסיקה בשכר כזה".

"הרצון שלנו כל כך גדול, רוצים שיצאו לעבוד.. כמה חרדים, כמה מהם מגיעים למכרז ו.. אני לא גר בשכונה חרדית, לא בני ברק ראו ירושלים, אני גר במושב וחי את המציאות של החברה הישראלית. אני חושב שאם פעם אחת יעשו מחקר אחד יראו עד כמה הציבור הזה מקופח, ואני לא בא מהמגזר החרדי" סיים סגן יו"ר הכנסת ח"כ יצחק וקנין את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר