פייסבוק השיקה את Moments: אפליקציה לשיתוף תמונות

הרשת החברתית פייסבוק השיקה את אפליקצית Moments שתאפשר לכם לשתף תמונות עם חברים ותעשה שימוש גם במנגנון זיהוי פרצופים של החברה. תשובת פייסבוק לגוגל? (אינטרנט)

חיים אבני | כיכר השבת |
אפליקצית Moments (צילום מסך, פייסבוק )

פייסבוק רוצה להיכנס לאלבום התמונות שלכם: ענקית הרשת פייסבוק השיקה אמש (שני) אפליקציה חדשה בשם - Moments שמבטיחה שיתוף תמונות וניהול אלבומי תמונות באופן חכם ופרטי יותר. האפליקציה לא תחשוף את התמונות שלכם לכל העולם, אלא רק לחברים אותם בחרתם לשתף בתמונות.

אפליקציית Moments עושה שימוש בשירות זיהוי הפנים המוצלח של החברה, והיא תוכל לזהות את פני החברים שלכם בפייסבוק על בסיס מאגרי המידע הבלתי נדלים של ענקית הרשת. לצד פנים, האפליקציה תוכל לזהות גם אירועים ותיצור אלבומים לפי נושאים ואירועים.

האפליקציה החדשה תאפשר למשתמשים לשתף את התמונה עם החברים הרלוונטיים ותציע לכם באופן אוטומטי לשתף את החברים אותם היא זיהתה על ידי פיצ'ר זיהוי הפנים.

על מנת לפתוח תמונות ששותפו, יאלץ המשתמש להוריד את האפליקציה. ללא האפליקציה, לא תינתן לגולש אפשרות לצפות בתמונות ששותפו עמו.

אפליקציית Moments נתפסת כתגובת פייסבוק לאפליקציית התמונות החדשה של גוגל שמאפשרת גיבוי תמונות ללא הגבלה, סידור אלבומים ועריכת תמונות. אלא שבעוד באפליקציית התמונות של גוגל יכולים המשתמשים לשתף תמונות גם למשתמשים שאינם עושים שימוש באפליקציה, ב-Moments ייאלצו המשתמשים להוריד את האפליקציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר