העתיד כאן: איירבוס תשגר 900 לווייני אינטרנט אלחוטי

"איירבוס" תחל בקרוב בייצור לוויינים שישמשו לתקשורת אינטרנט אלחוטית ברחבי העולם דרך הצבתם בחלל. חברת OneWeb תרכוש אלפים בניסיון להשתלט על השוק (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
החזון: אינטרנט מהיר יותר וללא כבלים (צילום מסך, OneWeb)

עתיד האינטרנט נמצא בחלל? חברת התעופה האירופאית איירבוס הודיעה אמש (שני) כי תחל בקרוב בייצור לוויינים שישמשו לתקשורת אינטרנט אלחוטית ברחבי העולם באמצעות הצבתם בחלל. על פי התכניות, יוכלו הלוויינים לאפשר מהירות אינטרנט גבוהה בהרבה, וללא כבלים.

על פי ההודעה, החברה תייצר לווייני תקשורת עבור חברת OneWeb שהודיעה כי תרכוש 4,000 לווייני תקשורת לתקשורת אינטרנט אלחוטית. בכוונת חברת OneWeb לכבוש את שוק האינטרנט העולמי על ידי רישות לוויינים.

איירבוס הודיעה כי היא מתכוננת לשלוח לא פחות מ-700 לוויינים שכאלו כבר בשנת 2018, כאשר כבר בחודשים הקרובים יחלו לעבוד על ייצור הלווינים הראשונים במטה החברה בטולוז שבצרפת.

לפני מספר שבועות הודיעו מדענים בבריטניה כי על פי קצב צמיחת השימוש באינטרנט העולמי, הכבלים התת ימיים שמשמשים היום לתקשורת האינטרנט לא יוכלו לעמוד בביקוש העצום שיתפתח עם השנים ועם חדירת 'האינטרנט של הדברים' לבתים.

המדענים הודיעו כי העלייה החדה הצפויה בתקשורת האינטרנטית בשנים הקרובות תאלץ את חברות האינטרנט להגביל באופן משמעותי את מהירות האינטרנט או לחילופין 'לכבות' לסירוגין את רשת האינטרנט העולמית. לווייני התקשורת המתקדמים יקלו במידה רבה על העומס הצפוי על הכבלים התת-ימיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר