מוזס ל"יש עתיד": אולי תלמדו ליבה?

ח"כ מנחם אליעזר מוזס תקף את אנשי יש עתיד על המהלכים השונים שלהם נגד המגזר החרדי והציע להם, לא פחות, מללמוד ליבה: "הציבור הוריד אתכם מ-19 מנדטים ל-11 (חרדים, ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(פלאש 90)

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס, תקף היום (שלישי) במליאת הכנסת את חברי הכנסת של "יש עתיד" בעקבות טענתם כי חברי הכנסת החרדים באו לשנות סדרי עולם, כדבריו.

"אמש התקיים כאן במליאה דיון טעון ורווי מתח על רקע הארכת סמכות שר הביטחון לגבי נוהל בני הישיבות. אנשי יש עתיד טענו שהחרדים באו לשנות סדרי עולם" אמר מוזס.

"אנחנו שינינו סדרי עולם? אתם באתם לפני שנתיים וניצלתם סיטואציה פוליטית מסוימת, והטלתם על הציבור החרדי 23 גזירות, הנוגעות בכל תחומי החיים, במטרה ברורה ומוצהרת כדברי מנהיגכם: לשנות את דפוסי התנהגותנו ואורחות חיינו על-ידי קיצוצים שונים ומשונים, ולהרעיב את ילדינו על-ידי קיצוץ בקצבאות ילדים".

"כן! באנו להשיב את המצב לקדמותו" הוסיף ח"כ מוזס. "וזו עזות מצח לקבוע שאתם הריבון, כי אנחנו כבר הפסקנו לקבל הוראות מכם, אנשי יש עתיד.פעם הייתם הריבון אבל דברים השתנו. היום אתם בצד ההוא ואנחנו בצד הזה - הריבון".

הוא הוסיף: "הציבור קיבל החלטה בהליך דמוקרטי, ביום הבחירות, ובחר להעניש אתכם ולהוריד אתכם מ-19 מנדטים ל-11. אולי תלמדו ליבה ותבינו את החשבון הפשוט הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר