קיבל קנס בגלל פוסט בפייסבוק

בימים האחרונים תיעד אזרח רכב של שליחויות, החונה בחניית נכים בניגוד לחוק והעלה פוסט נוקב בנושא. המשטרה לקחה זאת ברצינות וקנסה את בעל הרכב בעקבות ההוכחה (ברשת)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
התמונה המפלילה (צילומסך)

בגלל פוסט בפייסבוק - קנס על חניית נכים: בימים האחרונים תיעד אזרח רכב של שליחויות, החונה בחניית נכים בניגוד לחוק והעלה פוסט נוקב בנושא. המשטרה לקחה זאת ברצינות וקנסה את בעל הרכב.

את התמונה העלה האזרח לפייסבוק האישי שלו ולצד זאת טקסט המבקר את המעשה של הנהג שלעתים גובל באטימות. הפוסט עורר סערה ברשת והגיע לידי משטרת אילת.

מפקד זרוע המבצעית של אגף התנועה במשטרת אילת, רב-פקד שלום רם, החליט לטפל במקרה באופן אישי ובמסגרת זה נגבתה עדות מאותו אזרח איכפתי, עדות המהווה בסיס לנקיטת צעדי אכיפה כנגד בעל הרכב או הנוהג בו.

בהמשך אף נוצר קשר עם ממונה הבטיחות בחברת השליחויות, וזה לאחר בדיקה שערך העביר לידי המשטרה את פרטי הנהג שביצע את העבירה וכנגד זה נרשם הדו"ח כאמור בסך 1,000 שקלים.

"אנו קשובים לרחשי ליבו של האזרח כל העת, גם דרך הרשת החברתית" ציין רפ"ק שלום רם, מפקד זרוע מבצעית אגף התנועה באילת והוסיף, "אנו מתייחסים כל העת בחומרה רבה לחניית רכב בניגוד לחוק במקום שיועד לרכב נכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר