מבזק כיכר TV: המכ"ם הישראלי הגדול ביותר והשכלת נשים

מבזק כיכר TV לסיכום חדשות היום: בסלונים אומרים כי השכלה מזיקה לאישה, בסאטמר אסרו עליה להחזיק סמארטפון כשר. האחדות החרדית ניצחה והאבא המסור שנפצע (חדשות)

(צילום תמונה ראשית: התעשייה האווירת)

• סערת תואר שני: בנו של האדמו"ר מסלונים, טוען כי "ריבוי השכלה לא טוב לאישה". הבן, הגאון רבי משה רוזובסקי, הסביר את ההתנגדות ללימודי תואר שני בסמינרים ואמר כי "האדמו"ר זצ"ל ראה בריבוי ההשכלה סכנה גדולה לתמימות, וליראת שמים, ולמילוי התפקיד של האשה - גם כ'אשה' וגם כ'אם'".

• המאבק בפגעי הטכנולגיה: בסאטמר פרסמו תקנות חדשות, הקובעות כי ייאסר על אישה להחזיק סמארטפון גם מאושר, לעומת זאת לגברים יותר סמארטפון מסונן לצרכי עבודה, אך בני המשפחה לא ישתמשו בו כלל. עוד נקבע, כי לא יותר להחזיק בבית מחשב אף ללא חיבור לאינטרנט ובמשרד חייבים סינון למחשבים.

• אחדות בלשכה: הישג לרשימה החרדית בבחירות ללשכת עורכי הדין: הרשימה שהציגה אחדות בין כלל החוגים, הצליחה להכניס שני מושבים למועצה הארצית ושני מושבים למחוז תל אביב. לראשות הלשכה נבחר עו"ד אפי נוה, וגם אנשיו הצליחו להיבחר לראשות המחוזות השונים.

• המח היהודי: התעשיה האווירית מציגה את המכ"ם הישראלי הגדול ביותר, שיכול לזהות טילים ממרחק אלפי קילומטרים. המכ"ם המכונה אולטרה C1, הוא בגודל של בנין בן כחמש קומות, והוא מאפשר כמה פעולות סריקה, בהם זיהוי מל"טים ומטוסים ממרחק של כחמש מאות קילומטרים. בשלב זה המכ"ם ימכר לצבא זר ולא לצה"ל.

• כרחם אב על בנים: רכבו של מלקולם מיליונס, נגנב והוא רדף אחריו לאורך כארבע מאות מטרים, ואף נתלה עליו, אך לא בשל שוויו הכספי, אלא בעיקר בגלל הדאגה לבנו שהיה בתוך הרכב. בסופו של דבר הילד הצליח לקפוץ מהרכב, הגנב נמלט עם הרכב, והאבא המסור נפצע בידו.

• תחזית מזג האוויר: היום צפויה התחממות ומידות החום יהיו רגילות לעונה, מחר תחול עליה נוספת בטמפרטרות ויהיה חם מהרגיל.

קרדיטים: מכ"מ - התעשייה האווירית; מרדף - מיילי אונליין; סאטמר - SOS IMEGES; אפי נוה - עידן מילמן - YNET;

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר